خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز جامعه ما نیازمند احیاء و توسعه تفکر جهادی به عنوان گفتمان عمومی است.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۵۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

امروز جامعه ما نیازمند احیاء و توسعه تفکر جهادی به عنوان گفتمان عمومی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در همایش شکوه هجرت که در سالن همایش باغ موزه برگزار شد، اظهار داشت: ورود به این عرصه به طور قطع نیازمند یک پیش فرض‌ها و پیش زمینه است.

وی با بیان اینکه پیشینه این کار جهادی اخلاص و تدین است، گفت: کسی که می‌خواهد جهادگر شود باید مخلص شود چون این باب، باب الجنة است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: کیفیت کار جهادی بسیار عالی است عملکرد آنها را اگر بخواهیم نمره دهیم عملکرد عالی است و در بعضی موارد توان افراد بسیار بالا است و در مورد امکانات لازم است که همکاری صورت گیرد و مسئولین کمک کنند و حداقل امکانات را به جهادگران دهند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و توسعه این تفکرات به عنوان گفتمان عمومی خاطرنشان کرد: توسعه این تفکر بین عموم مردم راه حل نجات کشور است، این تفکر و اندیشه که از نظر کیفیت بسیار بالا است هم در اخلاص، هم در ارتباط با مردم، هم در خلوص و هم در محرومیت‌زدایی.

شعبانی ابراز داشت: امروز جامعه ما نیازمند احیاء این تفکر گفتمان عمومی است که توسعه دهیم و مسئولین برنامه‌ریزی برای توسعه این فکر داشته باشند که تبدیل به گفتمان عمومی می‌شود و مردم هم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات