خبرهای داغ:
معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا(ع):
معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا(ع) گفت: شهدا در دانشگاه جبهه دفاع مقدس، درس آموخته و راهی جبهه‌ها شدند و دانشجویان خوبی نیز بودند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۶۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر نادم، معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا(ع)، در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه جبهه شهدا، زینب‌پرور و علی‌اکبرپرور است و و شهدا نیز از این دانشگاه درس آموخته و راهی جبهه‌ها شدند و آنها چه خوب شاگردان و دانشجویان بودند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا تبیان کرد: اخلاص در شهدا به گونه‌ای بود که برخی پلاک از گردن درآورده و می‌خواستند در گمنامی شهید شوند چرا که باور داشتند عزت و ماندگاری از آن خدا است و اگر او بخواهد هیچ‌کس گمنام نخواهد ماند و این اخلاص را از الگوی‌شان سیدالشهدا(ع) گرفته بودند.

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی موسسه روایت سیره شهدا(ع) با بیان اینکه شهدا و آنهایی که خالصانه در راه خدا خدمت کردند، به وصل یار شتافتند، افزود: یک لحظه غفلت آدمی را از قافله شهدا جدا می‌کند برای همین است که خیلی‌ها با اینکه با شهدا بودند شاید به دلیل لحظه‌ای غفلت از کاروان دوستان جدا افتادند.

وی با بیان اینکه انسان باید هر کاری را برای جلب رضایت خداوند انجام دهد، ادامه داد: کاری که برای جلب رضات خداوند باشد دیگر با حرف و شماتت مردم متوقف نشده و فرد از انجام آن کار خیر پشیمان نمی‌شود.

ارسال ۱۶۰ اثر به جشنواره حس پروانگی

سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی نیز در این جشنواره استانی گفت: ۱۶۰ اثر به این جشنواره رسید که بعد از داوری‌های انجام شده آثار منتخب در بخش ادبی و هنری در قالب‌های داستان کوتاه و دلنوشته برگزیده و معرفی شدند که این آثار گردآوری و چاپ خواهند شد.

گفتنی است، در این آیین ۲ تن از زائران راهیان نور استان اقدام به قرائت خاطرات خود در بازدید از مناطق عملیاتی کردند و از کتاب از پیله تا پروانه رونمایی شد.

انتهای پیام/۱۳۹۸

ارسال نظرات