امام جمعه اهر گفت: مستندسازی بیانیه گام دوم رسالت حوزه است تا با تبیین مسائل، منابع سخنان حضرت آقا، به قشر جوان و روحانیت منتقل شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده در جمع طلاب و روحانیان اهر اظهار داشت: امام خمینی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی بود؛ همان مسیری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم با بیان موضوع  «خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی»  ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی در صدور انقلاب به خارج از کشور، فکر جهانی داشتند که با استفاده از جامعیت اسلام، مبنای جهانی بودن این دین را بنا کردند.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: وقتی رهبر در بیانیه گام دوم فکرهای نو طرح های جدیدی ارائه می دهند؛ باید بیش از همه روحانیت و حوزه های علمیه برای فرهنگ سازی این موضوع، پیش قدم می شوند.

وی با اشاره به بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی و اخلاق و معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: وظیفه طلاب، ترویج این مهم است تا این موضوعات را به زندگی روزمره مردم وارد کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر مستند کردن بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری گفت: مستندسازی بیانیه گام دوم رسالت حوزه است تا با تبیین مسائل، منابع سخنان حضرت آقا، به قشر جوان و روحانیت منتقل شود.

وی با بیان این‌که امام خمینی بنیان گذار انقلاب اسلامی، در رابطه با پایگاه‌های بسیج و طلاب و دانشجو توجه خاصی داشتند، گفت: ایشان تاکید داشتند که این پایگاهها باید از نظر اعتقادی، فکری و فرهنگی، سایر پایگاه‌ها را تغذیه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها