خبرهای داغ:
از ویژگی های بسیج این است که خداوند آنها را در میدان جنگ و مبارزه قرارداده است.ویژگی بعد آن اخلاق وعمل و اخلاص می باشد که مهمترین شرط عبادی هر شخص اخلاص می باشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۱۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین  سعید کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تفکر بسیجی یک تفکر و مفهوم اصولی در گفتمان انقلاب است که به خوبی تبلور پیدا کرد. ارزش ها واصول و تفکر بسیج همراه و همتراز اصول اساسی انقلاب اسلامی ونظام برخاسته از انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه به آیه 146 سوره آل عمران اشاره و افزود: یکی از واژگانی که می توان در مقابل بسیجیان قرار داد واژه ربیون است که به معنای مردان خدا پرست است که بسیار نبرد می کنند، وقتی جنگ طولانی شود  به  تدریج  اراده ها ضعیف می شود و تحمل مشکلات نا ممکن جلوه می کند اما کسانی که در رکاب انبیاء و اولیاء الهی با دشمنان خدا  جنگ می کنند ارداه آنها سست نمی شود و از خود ضعفی نشان نمی دهند و تسلیم طاغوت نمی شوند.

امام جمعه پیربکران ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد تاسیس بسیج است و از ابتدای انقلاب که  تولد بسیج شکل گرفت  همزمان در کشور فتنه هایی به وجود آمد ، هشت سال دفاع مقدس ، فتنه های متعددی که هرکدام آن می توانست حکومتی را براندازی کند  اما بسیج در مقابل تمام آنها ایستادگی کرد.

وی به ویژگی های بسیج اشاره و افزود: بسیج دارای ویژگی های متعددی است. از ویژگی های بسیج  این است که خداوند آنها را در میدان جنگ و مبارزه قرارداده است. ویژگی بعد آن اخلاق وعمل و اخلاص است که مهمترین شرط عبادی هر شخص اخلاص می باشد.

وی به سخن امام خامنه ای که با یاد کردن از اخلاص به عنوان شاخصه رفتار بسیج اشاره و افزود: امام خامنه ای می فرمایند ،من به شما عزیزانم عرض کنم ،یکی از برجسته ترین خصوصیاتی که ما برای فرد بسیجی قائل هستیم عبارت است از صفا، خلوص واخلاص معنویت بسیجی و ارتباط با خداوند، که یکی از خصوصیات عمده است ،این خصوصیت باعث می شود که  بسیجیان  با تلاش بی مـزد و منت در  میدان حضور داشته باشند و گره های کـوری که در برخی مـواقع برای انقـلاب ما پیش آمـده  بـاز می کنند.

کریمی درپایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان انقلاب با فتنه هایی که برای ما ایجاد کرده اند بسیجیان با حضور خود توانستند در مقابل آنها ایستادگی کنند بدون اینکه مزد وپاداشی دریافت کنند و با این تفکر بسیجی توانستیم آن را در تمام کشورهای مسلمان  از جمله ،عراق، سوریه ، یمن طنین افکن کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها