بوشهر - مدیر کل صدا و سیما و رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه ای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: هزار و ۳۰۰ برنامه به مناسبت کنگره شهدای استان بوشهر تولید و پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۲۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حسین ناظر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر به مناسبت کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر بیش از ۲۲ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می‌کند.
وی اضافه کرد: شبکه استانی بوشهر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس اخبار این کنگره بیش از ۲۲ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: از این میزان برنامه، بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ دقیقه در رادیو، پنج هزار و ۵۰۰ دقیقه در تلویزیون، هزار و ۲۰۰ دقیقه در خبر و هزار و ۴۰۰ دقیقه در فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

وی گفت: این برنامه در قالب هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه و در ساختارهای زنده و ضبطی، تامینی، ترکیبی، مستند، نماهنگ، موشن گرافی ، سرود و موسیقی و ... انعکاس می یابد.

رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه ای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جامعه بویژه نسل سوم انقلاب اسلامی گفت: این مرکز با استفاده از هنرمندان استانی ۱۰ قطعه موسیقی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تولید کرده است.

وی با اشاره به ساختار تشکیلاتی کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر که ۲۵ دیماه در بوشهر برگزار می‌شود گفت: نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر رئیس شورای سیاست گذاری، استاندار رئیس ستاد برگزاری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) دبیر ستاد کنگره، مسئولان کمیته‌های ۲۱ گانه کار برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات