خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: اقشار مختلف مردم از هم اکنون برای انتخاب اصلح تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۹۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸

حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین‌دژ، اظهار کرد: ایام ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس را پشت سر گذاشتیم و به زودی انتخابات برگزار خواهد شد، بنابراین باید از هم اکنون مردم تلاش کنند با چهره‌ها، سوابق و اهداف‌شان آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر روز دانشجو را را پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند کلید سعادت کشور در دست معلمان و دانشجویان است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشجویان را آینده ساز و ذخایر نظام خطاب کرده اند که این فرمایشات نشان از میزان اهمیت تفکر دانشجو در ساختار سیاسی و اجتماعی کشور دارد.

این مسوول به چندین خصوصیت دانشجوی موفق اشاره کرد و گفت: اولین شاخصه دانشجوی موفق تحصیل و مطالعه با عشق است، که متاسفانه امروز شاهد مدرک گرایی هستیم، که این امر موجبات ضرر و زیان برای فرد و جامعه را فراهم می‌سازد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ، تهذیب نفس و خودسازی، نظم و برنامه‌ریزی در کارها و همچنین عدم بی‌تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی کشور را از دیگر شاخصه‌های دانشجوی موفق برشمرد و گفت: دانشجوی موفق کسی است که منویات نظام اسلامی که در راس ان مقام معظم رهبری هستند را شناخته و این منویات را در جامعه جاری کند.

حجت الاسلام فصیح نیا به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بحث نظارت استصوابی شورای نگهبان را مورد اشاره قرار داد و افزود: با مطالعه مفهوم نظارت استصوابی متوجه می‌شویم که در اولین مجلس نظام اسلامی این مهم در اولویت بود.

این استاد حوزه و دانشگاه به شعار و وعده‌های انتخاباتی که کاندیداها انتخاب می‌کنند اشاره کرد و گفت: کاندیداها نبایست شعارهایی را نشر دهند که مخالف برنامه‌های نظام باشد و وعده های پوچ ندهند و دفاع از حقوق ملت اصلی ترین وظیفه آنان باشد، جابه‌جایی رجل سیاسی شهرستان از وظایف نماینده نیست، شعارها بایست با صداقت تمام و سمت سوی خدمت داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات