خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: دانشجویان انقلابی بارها نشان دادند که محافظه کار و سازش پذیر نیستند بلکه هوشیار و بابصیرت هستند.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۰۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

 حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، بصیرت و هوشیاری را از خصوصیت‌های بارز دانشجویان انقلابی عنوان کرد و افزود: محافظه کار بودن دانشجویان به بدنه نظام ضربه وارد می‌کند بنابراین باید برای تقویت روحیه انقلابی دانشجویان اهتمام شود.

وی اضافه کرد: دانشجویانی که برای تقویت انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند در واقع برای توسعه و پیشرفت کشورمان اهتمام می‌ورزند.

وی با گریز به بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: این بیانیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین جامعه دانشگاهی باید برای درک و فهم عمیق آن تلاش کرده و یافته‌های خود را به دیگران نیز انعکاس دهند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی باید در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و انقلاب باشند و در برابر ناهنجاری‌ها ایستاده و  به رسالت خود عمل کنند.

اين مسئول خطاب به دانشجویان گفت: هدف دشمنان نفوذ در دانشگاه است، لذا  مدیران و اساتید و دانشجویان باید باتمام وجود مراقب باشند، چرا که انقلاب اسلامی ایران یک حقیقتی است که دشمنان در تلاش هستند با برنامه ریزی نگذارند گفتمان انقلاب به خوبی درک شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات