حجت الاسلام بهرامی امام جمعه اردل و جمعی از مسئولین شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه اردل با حضور در منزل شهید " سلطانمراد عزیزی " از مقام والای اسوه های صبر و استقامت تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۲۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه  اردل در این دیدار گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران با الگو گیری از قیام عاشورا در مقابله با دشمنان اسلام مقاومت و ایستادگی  کردندو دشمن را شکست دادند.

 حجت الاسلام بهرامی گفت: هوشیاری، اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف ناپذیر است ، الگوگیری از شهدا و تکریم خانواده  معظم آنان بایدسرلوحه نسل امروز در همه عرصه های زندگی باشد.

امام جمعه  اردل تصریح کرد: به توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معزز شهداء موجب شادابی روح می شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است.

شایان ذکر است: شهید والامقام "سلطانمراد عزیزی " در روستای کری ازتوابع شهرستان اردل دیده به جهان گشود و در سن 22 سالگی  با شروع جنگ تحمیلی در جبهه حضور پیدا کردند   و در کردستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد ، پیکر مطهر این شهید عزیز در گلزار شهداء روستای لیرابی به خاک سپرده شد ، روحش شاد.

ارسال نظرات