فرمانده سپاه آذربایجان شرقی پیام نظام جمهوری اسلامی را پیام بیدارکردن فطرت‌های اسلامی، درک حقایق بشری، انسانیت و وجدان های بیدار دانست که توسط هنرمندان صداوسیما و لنز دوربین‌های آن‌ها این پیام ها، شعارها و ارزش ها انتقال داده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۶۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،عابدین خرم در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج صدا و سیما در مسجد بلال مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز لایه به لایه رسانه ملی در حال جنگ رسانه‌ای از نوع فکر و هنر و مقابله با باورها و ارزش‌های غربی است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی بعد از انقلاب تبدیل به یک مجموعه اثرگذار در ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی شده است.

سردار خرم پیام نظام جمهوری اسلامی را پیام بیدار کردن فطرت‌های اسلامی، درک حقایق بشری، انسانیت و وجدان های بیدار دانست که توسط هنرمندان صداوسیما و لنز دوربین‌های آن‌ها این پیام ها، شعارها و ارزش ها انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به توفیقات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: در این مرکز یک فکر انقلابی و جهادی وجود دارد که توانسته در سطح کشور هنرمندانه، هوشمندانه، خلاقانه و با تلاش وافر و شبانه روزی در ابعاد مختلف، شبکه سهند را به جایگاه واقعی خود برساند.

ارسال نظرات