با همکاری سازمان بسیج اساتید و سازمان راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین صورت می‌پذیرد:
سازمان بسیج اساتید کشور با همکاری سازمان راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین، دوره‌های معرفتی ترکیبی تاریخ معاصر ایران، تحولات انقلاب اسلامی و تاریخ دفاع مقدس را برای استادان، نخبگان و کارگزاران کشور برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۱۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با توجه به اهمیت فناوری نرم راهیان نور از برگزاری اردوها و دوره‌های معرفتی ترکیبی ویژه اساتید، نخبگان دانشگاهی و کارگزاران کشور با همکاری سازمان راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین خبر داد.

 

برگزاری اردوها و دوره‌های راهیان نور ترکیبی

دکتر علی مرادزاده بیان کرد: راهیان نور ترکیبی اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی و پژوهشی کشور، تحولی سازنده و تعالی‌بخش است که از طریق تعامل دو سازمان بسیج اساتید کشور و راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و اجرا می‌شود. این طرح از حیث غنی‌سازی محتوایی و تحول در روش‌ها و موضوعات و حضور طیف مختلف اساتید موجب اثربخشی و ماندگاری بیش از پیش پیام‌ها می‌گردد.

وی عمق‌بخشی، افزایش اثر‌بخشی و توسعه کمی و کیفی اردوی‌های راهیان نور و استفاده از روش و مدل کارگاهی در ارائه مباحث را از جمله اهداف اصلی این طرح عنوان کرده و گفت: تاریخ معاصر ایران، تحولات انقلاب اسلامی و تاریخ دفاع مقدس دوره‌هایی است که با استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی گروه‌های دروس عمومی، معارف اسلامی، تاریخ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌گردد.

مرادزاده افزود: کلیه مراکز، کانون‌ها و دفاتر هماهنگی بسیج اساتید کشور می‌توانند نسبت به ثبت نام داوطلبان حضور در اردوها و دوره‌های راهیان نور ترکیبی وارسال لیست اسامی به معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور اقدام نمایند.

ارسال نظرات