خبرهای داغ:
با پذیرش استعفای دکتر منوچهر مهرام از سوی وزیر بهداشت؛
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن پذیرش استعفای دکتر منوچهر مهرام رئیس این دانشگاه، طی حکمی دکتر پیمان نامدار را به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب کرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۳۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ، دکتر منوچهر مهرام عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با مرتبه علمی استاد تمام است. این پزشک متخصص طب کودکان از مرداد ۱۳۹۳ سکان هدایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین را در دست گرفت .

در زمان مدیریت دکتر مهرام و با پیگیری های او اتفاقات خوبی به ویژه در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت که قزوین سال ها از نبود آن رنج می برد، رخ داد.

آغاز ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، آغاز پروژه الحاقی بیمارستان شهید رجایی، توسعه، بهسازی و بازسازی بخش های مختلف در بیمارستان های بوعلی و ولایت و قدس، ساخت و راه اندازی کلینیک های ویژه تخصصی الوند، محمدیه و محمد زاده قزوین، ساخت و بهره برداری از ساختمان الحاقی دانشکده دندانپزشکی، آغاز ساخت ساختمان آموزش و پژوهش در پردیس دانشگاه، ساخت اولین مرکز رادیوتراپی (نزدیک به راه اندازی) راه اندازی مرکز فلوشیپ اختلالات خواب کودکان (تنها مرکز کشور)، ساخت و راه اندازی مرکز آموزش مهارت های بالینی و راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک بخشی از مهمترین پروژهای زیر ساختی دانشگاه علوم پزشکی قزوین است که با هدایت و پیگیری های دکتر مهرام آغاز شد یا به انجام رسید و مردم استان از ثمره آن بهره مند خواهند شد.

اما این پروژه ها و ده ها کار بزرگ و کلان در حوزه سلامت به آسانی محقق نشد. رئیس دانشگاه به ویژه در دو سه سال اخیر با چالش ها و مشکلات بزرگ و کوچکی مواجه بود که انجام کار در این حوزه را سخت و جانفرسا می کرد. با این حال دکتر مهرام با رهبری این مجموعه توانست یادگارهای بزرگی را در حوزه سلامت استان به جای بگذارد و امروز در حالی این امانت را به دست یک مدیر جوان و با انگیزه می سپارد که عقبه ای پر افتخار و ماندگار در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی قزوین رقم زده است.

خدمات دکتر مهرام اما تنها به حوزه توسعه فیزیکی خلاصه نشد. نگاه ویژه ایشان به حوزه های آموزش، پژوهش و بهداشت باعث شد دانشگاه در این حوزه ها نیز حرکت رو به رشدی را آغاز کند.

صداقت، سلامت و شجاعت دکتر مهرام از او در نگاه اصحاب رسانه چهره ای محبوب و دوست داشتنی ساخت و تقریبا همه اهالی رسانه استان در طول مدت مدیریت ایشان با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همراه و همگام بودند.

اینک پس از قریب به شش سال خدمت صادقانه دکتر منوچهر مهرام در حوزه سلامت استان سکان این حوزه به دست مدیر جوان این حوزه دکتر پیمان نامدار سپرده شد؛ پزشک متخصص طب اورژانس که در مدیریت اورژانس ۱۱۵ استان کارنامه ای درخشان دارد.

 1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها