خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه باید پیشگامان اصلاح و تغییر باشند.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۵۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

"حسین پاداش" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: دانشجویان به عنوان فرهیختگان جامعه باید پیشگامان اصلاح و تغییر باشند، همانطور که شهید بهشتی به زیبایی فرمودند: «دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود» و این مسئولیت سنگین نیازمند بسترسازی های بیرونی و درونی است.

وی افزود: ضروری است مسئولین به جوانان اعتماد کنند و به آنها میدان دهند و دانشجو و دانشگاه را تهدید ندانند چرا که دانشگاه فرصتی برای رشد جامعه است.

پاداش ادامه داد: ساختار دانشگاه‌ها بر اساس روحیه ضداستکباری بنا شده و جوانان به دلیل عزت نفس بالا، ذلت تحت سلطه و استعمار بودن را نمی پذیرند و راه تقویت این روحیه استکبار ستیزی تقویت روحیه عزت نفس و حفظ کرامت جوانان و دانشجویان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکید کرد: مسئولین، اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان را الگوی خود قرار دهند و بصورت عملی در این راه قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور با برخی مشکلات اقتصادی مواجه است؛ اما این شرایط پایدار نخواهد بود زیرا ما در حال گذار از اقتصاد متکی به نفت به اقتصاد دانش بنیان هستیم؛ اقتصادی که قیمت هر ویال دارو یا تراشه الکترونیکی آن معادل چندین بشکه نفت است و سرداران این جبهه نبرد هم جوانان و دانشجویان هستند و به فضل خدا بینی دشمن را بر خاک خواهند مالید.

پاداش در زمینه بستر سازی های درونی تاکید کرد: جوانانی که در راه اصلاح و مطالبه گری قدم میگذارند خود را برای مقابله با سختی ها آماده کنند و با توکل برخدا و با نیت های الهی پیش بروند و دل به وسایل و اسباب مادی نبندند بلکه فقط چشم به مسبب الاسباب داشته باشند با تمام توان از وسایل استفاده کنند اما امید و توکل شان به وسیله ساز باشد.

وی در پایان گفت: برخی مسئولینی که کارشکنی‌هایی دارند بدانند که جریان انقلابی راه خود را مانند چشمه‌ای از میان سنگ‌ها پیدا میکند اما بترسند از روزی که این مسئولیت‌ها از آنان گرفته شود که فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها