خبرهای داغ:
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران طی امروز فردا و روز پنجشنبه در ۶ استان، اعلام کرد روز جمعه سامانه بارشی جدید کشور را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۷۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب و جنوب غرب بارش باران گاهی همراه با رعد و برف و در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا در نیمه جنوبی کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برف روی می‌دهد و در دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

 

 روز پنجشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده روی می‌دهد و از اواخر وقت با نفوذ سامانه بارشی از غرب کشور در مناطق از غرب و جنوب غرب بارش پراکنده باران آغاز می‌شود.

روز جمعه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت خواهد شد و از بعدازظهر در اکثر مناطق کشور فعال می‌شود. این سامانه باعث بارش باران و برف در مناطق سردسیر و در مناطق جنوبی باعث رعد و برف و وزش باد شدید موقتی خواهد شد.

روز شنبه هفته آینده در شمالشرق و برق و بخش‌هایی از غرب بارش پراکنده روی می‌دهد.  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا مرکز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها