خبرهای داغ:
کارگاه آموزش راویان با عنوان"پیام آوران ایثار دفاع مقدس" در خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۷۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حیدرعلی پورزاهد، امروز در کارگاه آموزش راویان، پیام آوران ایثار دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید استان برگزار شد، با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور، گفت: هر ساله به منظور به روز شدن و آشنایی با مباحث روایتگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: راویان در این کارگاه آموزشی آمادگی و اطلاعات بیشتری برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل امروز جامعه پیدا می کنند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه راویان شاهد از لحاظ سنی شرایط مسائدی ندارند، لذا سعی شده در این دوره ها از جوانان در کنار این راویان استفاده شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

پورزاهد اظهارداشت: تلاش شده تا مخاطبان اصلی این کارگاه ها فرهنگیان و نسل جوان در کنار راویان آماده باشند تا با استفاده از این آموزش بتوان از این نیروهای جوان در اعزام های آینده راهیان نور استفاده کرد.

سید عابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه افزود: اگر دفاع مردمی در جبهه نبود، دشمن از مرزها عبور می کرد و ضربه سنگینی به کشور وارد می کرد.

وی خاطرنشان کرد: شما راویان باید با بیان ایثارگری های شهدا و جانبازان تمام تلاش خود را داشته باشید تا نسل جوان ما از خودگذشتگی این عزیزان به خوبی آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار