اپلیکیشنی که برای تمام مردم ایران جایزه دارد؛

«صاپ» بانک صادرات؛ اپلیکیشنی با طراحی جدید برای مراودات بانکی

تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند با نصب اپلیکیشن «صاپ»، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۰۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ مقدمه: از دیرباز  بانک ها امن ترین و مناسب ترین مکان برای نگهداری داراییهای نقدی افراد بوده و از اینرو بنگاههای پولی و مالی با ارائه خدمات مناسب و متنوع متناسب با نیازهای افراد مختلف در مقاطع زمانی گوناگون می توانند سرمایه‌های خرد مشتریان را جذب کنند.

از طرفی با توجه به ماموریت ها و گستره فعالیت بانک ها، تجمیع دارایی ها و سرمایه های مردم در بانک ها، امکان سرمایه گذاری در پروژه های کلان و ملی را فراهم می کند و موجب پویایی اقتصاد و تداوم رشد و توسعه آن در جریان دائمی سرمایه گذاری ها می شود. بانک ها به عنوان حلقه ی واسط سرمایه های مشتریان با شناخت کامل عوامل موثر بر جذب سپرده های مشتریان در جهت افزایش منابع خود می‌تواند بر رونق تولید و پروژه های عمرانی کشور بیفزایند.

گزارش بسیج حاکی از آن است که بانک صادرات ایران تاکنون با شناخت کامل نسبت به استراتژی های بازاریابی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی طرح ها و خدمات نوینی را ارائه کرده است.یکی از ویژگی‌های خدمات بانک صادرات ایران عدم انحصار آن برای مشتریان خود است لذا هر شخص حقیقی که در نظام پولی و بانکی عضو کارت شتاب باشد می تواند از این خدمات استفاده کند‌.

در دنیای رقابتی نظام پولی و بانکی امروز حفظ منابع پولی و مالی و در کنار آن جذب منابع سرمایه ای جدید کار ساده ای به نظر نمی رسد و تنها بنگاه‌ها و سازمانهایی توانایی این موفقیت را دارند که از سطح کیفی خدمات بالایی برخوردار باشند.

در واقع بانک صادرات ایران با شناخت اهمیت جذب سرمایه های جدید همواره در ارائه خدمات نوین از سایر رقبا پیشی گرفته و در اقدامی بی سابقه اولین اپلیکیشن بدون قرعه کشی خود را راه اندازی کرده تا از تمام هموطنانی که عضو یکی از کارت های شتاب هستند و یا مشتریان بانک صادرات ایران دعوت به عمل آورد تا در این طرح همراه شوند.

بر همین اساس تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.هموطنان می‌توانند برای برخورداری از جوایز این طرح، با نصب و عضویت در اپلیکیشن «صاپ» با ورود کد معرف، ترویج آن در سطح جامعه و تکمیل اطلاعات مندرج در پروفایل کاربری خود مشمول این طرح شوند.

در طرح «همراهی» که در سه دوره سه ماهه از ابتدای آذرماه سال‌جاری تا پایان مرداد ماه سال ٩٩ اجرا می‌شود، ٢٠٤ کاربر (هر دوره ٦٨ نفر به مناسبت شصت و هشتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران) دارای رتبه برتر بر اساس مجموع امتیازات کسب شده، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

بر اساس این طرح، پنج نفر اول هر دوره به ترتیب ٢٠٠ میلیون ریال، ١٥٠ میلیون ریال، ٨٠ میلیون ریال، ٥٠ میلیون ریال و ٣٠ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد. نفرات شش تا ١٠ نیز هرکدام ٢٠ میلیون ریال، نفرات ١١ تا ٣٠ هر کدام ١٠ میلیون ریال و نفرات ٣١ تا ٦٨ هر یک پنج میلیون ریال جایزه می‌گیرند.

این روش باعث خواهد شد تا علاوه بر جذب سپرده های مردن در شبشکه بانکی، منابع حاصله در خدمت رونق و تولید ملی استفاده و گام های جدیدی برای کشور رقم بخورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار