خبرهای داغ:
سردار معروفی، فرمانده سپاه نینوا در مراسم اجلاسیه دانشجو در گام دوم انقلاب اسلامی ؛ استکبار ستیز تر از سال ۱۳۳۲ ، در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول گفت: گام دوم انقلاب اسلامی جوان مومن انقلابی پا به کاری میخواهد که مسلط بوده و مهارت داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۱۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در مراسم اجلاسیه دانشجو در گام دوم انقلاب اسلامی ؛ استکبار ستیز تر از سال ۱۳۳۲ ، در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول گفت : جوانان گام اول ما که دست خود را در دست امام گذاشتند در مبارزات ابتدای انقلاب ، در فتنه های تجزبه طلبی و ۸ سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

معروفی ادامه داد : صحنه عشق بازی دفاع مقدس را جوانان با نگاه به امام خود رقم زدند و برای جوانان گام اول دفاع از ایران اسلامی با نگاه ناموس پرستی ملاک بود و آن جوانان با تن مقابل تانک ایستادند تا دامن ناموس خود را پاک نگه دارند.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : باور داشته باشید که دیروز امام راحل (ره) و شهدای ما ملی ترین شخصیت بشری در کنار ائمه معصومین بودند و  امروز هم امام خامنه ای (مدظله العالی) همان راه را ادامه می دهند.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد : گام دوم انقلاب اسلامی جوان مومن انقلابی پا به کاری میخواهد که مسلط بوده و مهارت داشته باشد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان با بیان ویژگی های یک دانشجو بیان کرد : بیگانه ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی شهدای دانشجو است و من تعجب میکنم چرا عده ای بدشان می آید مورد انتقاد جوانان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه نینوا بیان داشت : مطالبه گری اهداف نظام اسلامی از حقوق دانشجویان انقلابی است  و سوال من این است چرا در حوزه اقتصاد مقاومتی نخبگان ما مطالبه گری نکرده و نمیکنند؟ مگر راه برون رفت از اقتصاد بیمار و وابسته به نفت اقتصاد مقاومتی نیست ؟

معروفی در این باره گفت: در جریان نیشکر هفت تپه و ماشین سازی تبریز  رهبر فرزانه انقلاب به دانشجویان احسنت گفتند که نشان از درستی مطالبات دانشجویی بود.

فرمانده سپاه نینوا گفت : مطالبه گری عام است و فقط مربوط به دستگاه های دولتی نمیشود و مبارزه با فساد در حوزه عام به خصوص در حوزه اقتصاد باید توسط دانشجویان مطالبه شود چراکه مردم فساد را برنمی تابند.

وی افزود : استکبار ستیزی خصوصیت بزرگ ملت ایران است که مردم جامعه را عزت بخشیده است که دانشجویان از این موضوع مستثنا نیستند و برادران و خواهران  بدانید سیاسی بودن دانشجویان اصرار رهبری است اما سیاسی کاری و سیاست زدگی در جریان ناب دانشجویی راهی ندارد.

سردار معروفی ضمن تبیین اهداف دشمن در قبال ملت ایران کرد : اسلام ناب و هویت ملی خود را خیلی مراقبت کنید که انشقاق حاکمیت و مردم در حوزه علم و معیشت ، عقب نگه داشتن دانشجو در عرصه تولید علم و بردن نگاه به بیرون قدرت اقتدار و فرصت ابتکار ما را می گیرد.

وی بیان داشت : بر اساس اعتقادات خود و حکم امام جامعه استفاده از سلاح هسته ای را حرام شرعی می دانیم اما بهانه های دشمن در این مسئله به خاطر این است که نمی خواهند جوان ایرانی باور کند می تواند به صنعت هسته ای دست یابد.

فرمانده سپاه نینوا افزود :  نعمت ولایت برای ما بزرگترین نعمت الهی بود و در ماجرای بنزین ما این نعمت را زمانی درک کردیم که رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر و ایثار خود قائله را با ختم کردند.

معروفی در پایان ضمن تاکید بر صرورت همکاری حداکثری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید با بدنه دانشگاه خاطر نشان کرد : معتقدیم رابطه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در استان باید نسبت به دانشجویان ، مسئولین و اساتید دانشگاه ها و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رابطه ای برادرانه باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها