در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب وروحانیون سپاه روح الله مطرح شد:

لزوم اشاعه فرهنگ وتفکرجهادی برای همه مدیران اجرایی کشور/بسیج طلاب وروحانیون پیشگام درعرصه جهادفرهنگی باشد

حجت الاسلام عبدی گفت:بسیج طلاب و دانشجو در سال ۶۷ به فرمان امام(ره) تشکیل شد و در سال ۷۹ به دستور فرمان مقام معظم رهبری بسیج طلاب و روحانیون به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۲۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام ماشالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله درمراسم تکریم ومعارفه  مسول بسیج طلاب وروحانیون سپاه روح الله گفت:یکی از نگرانی ها و دغذغه هایی که می تواند متوجه طلاب و حوزه های علمیه باشد، این است که انقلابی وجهادی نباشد چراکه اگر حوزه انقلابی نباشد، آسیب هادرکمین است

وی افزود:بهره‌برداری از توانمندی‌های موجود وذاتی در حوزه‌های علمیه به منظور تقویت بنیه اعتقادی، بصیرتی، فرهنگی و سیاسی اقشار مختلف بسیج و به‌کارگیری طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در تامین نیازهای تحقیقاتی بسیج از جمله ماموریت‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون است.

حجت الاسلام عبدی اظهارکرد:حوزه های علمیه در به ثمرسیدن انقلاب اسلامی این شجره طیبه پیشگام بوده و لذا استمرار آن نیز باید بایک اقدام جهادی وانقلابی دنبال شود  بنابرین از دیگر رسالت بسیج طلاب شناسایی تهدید ها واقدام به موقع خواهدبود.

وی عنوان کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم»، منشور عملی واجرایی انقلاب اسلامی است که باید زمینه عملی شدن آن توسط آحاد جامعه فراهم شود و در بسیج  طلاب و روحانیون نیز در حال برنامه ریزی برای راه‌های عملی کردن این منشور در بین مردم وسایراقشارباشد.

حجت الاسلام عبدی اعزام بسیجیان روحانی را به عنوان مبلغ به اردوهای راهیان نور را اقدام فرهنگی برشمردوگفت: در راستای انتقال ارزش‌ها و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های جوان ازجمله برنامه‌های فرهنگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد:امروز رفع دغدغه و مشکلات آحاد مردم، نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است که همواره مورد تاکید بوده است.

درپایان از زحمات حجت الاسلام محسن ملکی تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسول جدید بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله  استان مرکزی معرفی گردید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار