خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در خصوص گرانی بنزین گفت: مصوبه سران قوا درباره بنزین توسط اقای لاریجانی در جلسه غیر علنی مطرح شده بود.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۳۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین آبیک البرز در مصاحبه خبری که در فرمانداری انجام داد همانند سایر نمایندگان مجلس و رییس جمهور که از گرانی بنزین ابراز بی اطلاعی می کردند با واکنش خبرنگار خبرگزاری بسیج مواجه شد.


حمیده زرآبادی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه چگونه  ما به عنوان خبرنگار و شهروند در قزوین با خبر بودیم اما مجلس از گرانی بنزین بی خبر بود و این در حالیست که آقای لاریجانی در جلسه غیر علنی به اطلاع نمایندگان رسانده بود گفت: ما هم ابتدا بی خبر بودیم تا اینکه لاریجانی روز سه شنبه در جلسه غیر علنی موضوع را مطرح کردندکه در جلسه سران قوا مصوب کردیم بنزین به نرخ ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰تومان برسد اما از تاریخ اجرای طرح بی اطلاع بودیم.


ناگفته نماند که رحمانی فضلی وزیر کشور در گفتگوی تلویزیونی گفت: تمام کارکنان پمپ بنزین ها و نیروی انتظامی و برخی از مسئولان با خبر بودند که جمعا ۲۴ هزار نفر کارکنان پمپ بنزین ها از این طرح مطلع و قبل از اجرا به آنان توصیه شده بود.


نماینده مردم قزوین،  آبیک و البرز در ادامه در  پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه از گرانی بنزین مطلع بودید؟ گفت: پاسخ بنده را با سخنان آقای لاریجانی تطبیق کنید تا صحت گفتار مشخص شود و به دنبال سفسطه نباشیم.


وی در ادامه گفت: ما در فراکسیون امید جلسه ای تشکیل دادیم تا بتوانیم با طرح راه حل و ارائه آن به دولت یا صحن مجلس از فشار تورمی آن بکاهیم زیرا مجلس در سال ۹۶ و ۹۷ با افزایش قیمت مخالفت کرد، انتظار داشتیم این مصوبه برای قانونی شدن به مجلس فرستاده شود که دولت آن را بدون نظر نمایندگان اجرا کرد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها