فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه های بسیج هستندگفت:بسیجیان در سیلاب فروردین ماه خدمات زیادی به مردم ارائه دادند.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۴۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ منصور کریمی ظهر امروز در جلسه تبیین وگفتمان مسجد محوری که در مسجد جامع برگزارشدبا اینکه مساجد بهترین پایگاه های بسیج هستنداظهار داشت:سپاه ناحیه پلدختر کارگاه مسجد محوری را در سپاه راه اندازی وگروه های جهادی را در مساجد ساماندهی کرده به طوری که در سیلاب فروردین ماه بسیجیان سازماندهی شده در مساجد خدماتی زیادی به مردم ارائه دادند.

 

وی با اشاره به اینکه صندوق های قرض الحسنه در مساجد راه اندازی شده افزود:صندوق های قرض الحسنه در زمینه اشتغالزایی،ازدواج وکارگاه های زودبازده می توانند موثر باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه در طرح شهید بهنام محمدی ارتباط بین منازل،مدارس ومساجد برقرار شده ودر این طرح دانش آموزان حضور فعال دارند که نشان از موفقیت وتاثیرگذار بودن این طرح دارد عنوان کرد:گشت های محله محور توسط بسیجیان در مساجد آغاز به کار کرده وفعالیت خوبی دارند. 

 

وی بیان کرد:در طرح جهاد همبستگی ملی که از مساجدآغاز شد کمک های زیادی به محرومان ارائه شده است .

 

سرهنگ کریمی گفت:سپاه ناحیه پلدختر برای تبین گفتمان ،مسجدمحوری ،مهارت افزایی وآموزش جلسات متعددی از جمله اعتکاف،یادواره های شهدا،نشست های بصیرتی،برگزاری کلاسهای صالحین،نمایشگاه ها ومیز خدمت را در مساجد برگزار می کند.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه معنوی بسیجیان استفاده کرد تصریح کرد:باید مسجد تزار انقلاب اسلامی را در فضای اجتماعی فعال کرد تا مسجد،محل رجوع مردم در زمینه های عبادی،حقوقی،اجتماعی،اقتصادی وفرهنگی باشد ومردم آن را به عنوان پایگاه مردمی بدانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه هماهنگی وتعامل خوبی بین فرماندهان پایگاه ها در شهرستان برقرار است خاطرنشان کرد:یکی از هدف های اصلی ما این بود که پایگاه هایی که خارج از مساجد هستند را به داخل مساجد انتقال دهیم تا بتوانیم ارتباط مردم را با مساجد برقرار کنیم و به این طریق ناهنجاری های اجتماعی برطرف شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات