توزیع ۷۰ بسته حمایتی در میان خانواده‌های نیازمند شهر رشت

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۷۰ بسته حمایتی به ارزش یکصد میلیون ریال در میان خانواده‌های نیازمند شهر رشت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۸۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

سرهنگ عباس حسینی امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به توزیع ۷۰ بسته حمایتی سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند شهر رشت اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با همکاری و همت فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل ، بسیجیان کارمند و همچنین مدیران کل و روسای سازمان‌های استان گیلان تعداد ۷۰ بسته حمایتی به ارزش یکصد میلیون ریال را در بین خانواده‌های نیازمند شهر رشت توزیع کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: این بسته‌های حمایتی شامل برنج ، رب گوجه‌فرنگی ، قند ، شکر روغن مایع ، ماکارونی ، انواع حبوبات و مواد شوینده است.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها با هزینه شخصی بسیجیان کارمند تهیه‌شده و در این کار از هزینه دولتی استفاده‌نشده است گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج است.

حسینی با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان خود را خادم مردم می‌داند تصریح کرد: سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تلاش می‌کند مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کند.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اگر نظام مردم را دوست نداشته باشند امکان تحقق دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مقبولیت مردمی تمدن‌ها را خلق و حفظ می‌کند و تداوم می‌بخشد و به هدف می‌رساند بیان کرد: سازمان بسیج کارمندان در نظر دارد که به همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و فرماندهی پایگاه‌ها و بسیجیان هر فصل بسته‌های حمایتی را تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار