فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

حماسه ۹ دی سند اثبات اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت:حماسه ۹ دی سند اثبات اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۱۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار جهانبخش کرمی ظهر سه شنبه در جلسه گرامیداشت حماسه ۹ دی در محل دفتر امام جمعه زنجان، با بیان اینکه فتنه ۸۸ حاصل بخشی از پروژه نفوذ دشمن بود، گفت: این فتنه با بصیرت مردم خنثی شد.

وی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت حماسه ۹ دی سپاه استان برنامه‌های خوبی در سطح پایگاه‌ها و محلات برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه ۹ دی محصول حماسه ملت ایران بود و اثبات اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند.

کرمی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نسبت به فتنه سال ۸۸ باید روشنگری لازم را داشته باشند، ابراز کرد: باید ریشه و محتوای فتنه سال ۸۸ در بین نسل جوان به خوبی بازگو و تشریح شود.

وی افزود: باید برنامه‌های گرامیداشت ۹ دی در تمام مساجد استان و پایگاه‌ها برگزار شود و عموم مردم شناخت لازم به فتنه سال ۸۸ را پیدا کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زوایای مختلف فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی برای جوانان و نوجوان روشنگری شود، تصریح کرد: باید عموم مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان روشنگری شوند و برگزاری تجمع در ۹ دی در تقویت روشنگری مردم بسیار موثر است.

کرمی گفت: برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای برگزار شود تا هم ریشه فتنه و هم حماسه مردم در خنثی کردن آن تبیین شود و باید تلاش کنیم برنامه بسیار پررنگ و رسانه‌ای برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و قدرت قرار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار