فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تفکر بسیجی واهمه جدی دارند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۲۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در جشنواره صالحین که عصر امروز در حسینیه ثارالله پلدشت برگزار شد، اظهار کرد: امروزه هراس دشمن و استکبار از تفکر بسیجی است و از این موضوع نگرانی وجود دارد که این تفکر و روحیه در جای جای جهان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ترویج روحیه بسیجی و حرکت جهادی در هراس هستند، اضافه کرد: بنابراین باید بر خود ببالیم که توانسته‌ایم دشمن را تا این حد دچار بهت و حیرت کنیم.

این مسوول با بیان اینکه 16 آذر و روز دانشجو را پشت سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: با وجودی که چهل سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی می‌‌گذرد ولی دانشجویان کماکان همان روحیه و منش سال‌های نخست تاسیس حکومت اسلامی را دارند.

وی جوانان را مهم‌ترین سرمایه‌‌های این مرز و بوم دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه در راستای تقویت روحیه انقلابی در بین نسل جدید گام برداریم، می‌توانیم به واسطه آنها کشور را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به امنیت حاکم در کشورمان، گفت: امنیت و اقتداری که در جامعه اسلامی هم اکنون وجود دارد در سایه خون شهداء و تفکر بسیجی در کشورمان جریان پیدا کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات