خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر گفت: برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی نیاز داریم که مساجد و پایگاه های بسیج در این زمینه نقش تعیین کننده ای دارند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۴۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام متقی فر در جمع بسیجیان پایگاه ولیعصر(عج) افزود: اگر در این برهه زمانی برای تربیت نسل جوان برنامه خاصی نداشته باشیم در ادامه کار با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر ما در این زمینه برنامه ریزی درستی نداشته باشیم و استعداد یابی نکنیم، دشمن پیش دستی کرده و با برنامه ریزی های متنوع جوانان را به سوی خود جذب می کنند بنابراین باید از همه ظرفیت های موجود پایگاه مقاومت بسیج، مسجد، محله و نمازگزاران و هیئت امنا استفاده حدأکثری گردد.

حجت الاسلام متقی فر خاطرنشان کرد: چشم امید انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان مومن است که همه آن ها از دامن خانواده های مومن و انقلابی و اماکن معنوی بروز و ظهور می یابند و همه ما مکلف به توجه به تک تک آن ها هستیم.

وی اظهارداشت: پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان مومن و انقلابی نیاز دارد که مساجد و پایگاه های بسیج در این زمینه نقش تعیین کننده ای دارند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها