مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: بیانیه گام دوم همان بصیرت و آگاهی است که از جوانان جسور و شجاع و مؤمن می‌خواهد پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۴۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع دانشجویان پیام نور مراغه گام نخست انقلاب را تاسیس انقلاب اسلامی توصیف و بیان کرد: الحمدوا.. با ایستادگی و مقاومت گام اول انقلاب که همان تاسیس انقلاب اسلامی است با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: گام دوم انقلاب که همان تشکیل حکوم اسلامی است مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم سبب تبیین افق‌های روشن انقلاب به دست جوانان را برای نسل و قشر جوان ترسیم کردند.

حجت الاسلام طالعی تاکید کرد: هیچ جامعه ای بدون استفاده از ظرفیت و خلاقیت جوانان نمی تواند راه به جایی ببرد این جوانان هستند که با اندیشه های خود گام های بلندی برای رشد و توسعه و تعالی جامعه برمی دارند.

وی اظهارداشت: بیانیه گام دوم همان بصیرت و آگاهی است که از جوانان جسور و شجاع و مؤمن می‌خواهد که پیشگام در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان باشند.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: شما جوانان و دانشجویان باید در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید و ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید که این نخستین ماموریت شما جوانان و دانشجویان است.

وی در بخش دیگر سخنان خود آشنایی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان با اهداف و ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار ضروری دانست و افزود: جوانان پرشور و انقلابی ما باید بدون توجه به تبلیغات دروغین دشمنان با روحیه امیدوارانه برای ساختن ایرانی بهتر تلاش و همت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گام سوم انقلاب را تشکیل تمدن اسلامی توصیف کرد و گفت: اگر جوانان پای کار باشند و مدیران و مسئولان اجرایی کشور رهنمود های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند تمدن اسلامی هم به زودی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها