خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه اظهارداشت: هرکس بخواهد با آمریکا صلح و سازش کند برای انقلاب، شهدا، ملت ایران و کشور خیانت کرده و خائن است.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۵۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع بسیج خواهران روستای کردده افزود: مومن به خدا و آینده امید وار است در حالی که یاس و نا امیدی کار شیطان است.

وی افزود: کسی که نا امیدی و یاس در جامعه را ترویج می دهد یا شیطان است یا از شیطان تبعیت و پیروی می کند و مسلمانان مخصوصا ما شیعیان به امید روزی که صاحب الزمان(عج) خواهد آمد زنده ایم.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: اگر امید نباشد انسان به دنبال کارهای روز مره از قبیل امرار معاش و ازدواج نمی رود و چون دنیا و آخرت را عبس و بیهوده می بیند، دنبال نماز و عبادات هم نمی رود.

وی در بخش دیگر سخنان خود امنیت و آرامش در کشور را به برکت بسیج و نیروهای مسلح دانست و افزود: مشکلات موجود کشور را انتخابات ما به وجود آورده نه انقلاب، اگر در انتخابات درست انتخاب کنیم مجلس ما مجلس انقلابی می شود نه مجلسی که نه به در مشکلات مردم رسیدگی می کند و نه به درد انقلاب می خورد.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: هرکس بخواهد با آمریکا صلح و سازش کند برای انقلاب، شهدا، ملت ایران و کشور خیانت کرده و خائن است.

وی توضیح داد: امریکا نه تنها در ایران بلکه بر هرکشوری که قدم گذاشته به دنبال خود ویرانی و خرابی برجا گذاشته و معادن و منابع آن کشور را تصاحب شده است.

وی کار در بسیج را افتخار بزرگ دانست و افزود: بسیج در همه مشکلات جامعه در میدان بوده و هراتفاق و بلایی که در کشور به وجود خواهد آمد میدان دار بوده مشکلات مملکت را تسهیل می کند.

حجت الاسلام طالعی بسیج و سپاه را یک نیروی مردمی و انقلابی دانست و گفت: برنامه ها و عملکرد سپاه و بسیج در راستای انقلاب و امام زمان (عج) است و بیشترین تلاش این دو ارگان ، تربیت سرباز برای امام زمان(عج) است.

ارسال نظرات