معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) گفت: یکی از مسائل مهم کشور افزایش بصیرت دینی و دشمن شناسی مردم است
کد خبر: ۹۱۹۸۲۵۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، علی خالقیان با حضور در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) ضمن تقدیر از پایوران و پاسداران این معاونت که امور اجرایی را در سپاه استان انجام می دهند اظهار کرد: یکی از مسائل مهم کشور افزایش بصیرت دینی مردم است؛ حوادثی که به بهانه بنزین اتفاق افتاد نشان دهنده‌ی آن است که نفوذ دشمن از چندی قبل آغاز شده بود و طبق نقشه‌ای از پیش تعیین شده وارد عمل شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) افزود: در قرآن مجید گروه‌های متعددی از انسان‌ها وجود دارند که برخی کافر هستند (مانند افرادی که به این انقلاب و نظام پشت کردند)، اما گروهی وجود دارند که به ظاهر ایمان آورده اند، اما در باطن مخالفت شدید با اسلام و این انقلاب دارند که به مراتب از گروه اول بدتر و پست‌تر هستند.

وی ادامه داد: در این برهه حساس باید حواس خود را جمع کنیم و هوشیار باشیم؛ همانطور که سردار سلامی اشاره کردند فتنه اخیر یک جنگ جهانی بود.

خالقیان خاطرنشان کرد: گروه بعدی که در قرآن به ان‌ها اشاره شده است مومنین هستند؛ یک دسته از مومنان هستند که قرآن می‌خوانند، اما گروهی مومن جهادی هستند‌که در امور خدمت به اسلام و نظام داوطلبانه خدمت می‌کنن و این افراد هستند ک. به داد اسلام می‌رسند.

وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی تصریح کرد: باید با تمام توان و بصیرت در مقابل فشار‌های اقتصادی ایستادگی کنیم و اگر در این مسیر بصیرت دینی نداشته باشیم با مشکل مواجه می‌شویم.

خالقیان افزود: رهبرمعظم انقلاب با هوشمندی و درایت سخن می‌گویند بنابراین باید از فرامین ایشان تبعیت کنیم حتی اگر خلاف نظر ما باشد.

وی بیان کرد: در میان افراد دستگیر شده افراد ضدانقلاب و عضو مجاهین دیده شد که با حمله به مراکز نظامی و پایگاه‌های بسیج سعی در طولانی کردن اغتشاشات و تجهیز کردن خود داشتند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها