خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران عجب‌شیر گفت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند. .
کد خبر: ۹۱۹۸۳۱۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقی، خیرخواه شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند. 

وی اضافه کرد: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری نبود، نه انقلاب به پیروزی می‌رسید و نه نظام اسلامی دوام می‌یافت، همان‌گونه که در صدر اسلام نیز اگر این ویژگی نبود نه اسلام شکل‌گرفته بود و نه دوام می‌یافت.

معاون فرماندار عجب‌شیر در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: آسايش و آرامش امروز جامعه نتيجه فداکاری و جان‌فشانی شهدا است

سید جلال میر ابراهیم‌زاده در دیدار با خانواده شهیدان «بهرام تیموریان»، «کریم فرخیان» و جانباز احد عظیم پور اظهار داشت: آسايش و آرامش امروز جامعه نتيجه فداکاری و جان‌فشانی شهدا است. اين جوانان برومند با گذشتن از جان خود نگذاشتند ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب اسلامی کاسته شود که اين خود سند افتخاری برای ايران است.

وی افزود: شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه‌که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می‌کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می‌پیوندد و ازخودگذشتگی درراه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

ارسال نظرات