سید مرتضی علوی
دردیدار با خانواده شهید علیرضا یزدانی عنوان شد:
فرمانده حوزه مقاومت امام جواد علیه السلام سامان در دیدار با خانواده شهید علیرضا یزدانی، ایثارگران و شهدا و خانواده معظم آنان را سرمایه های اصلی نظام دانست.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۱۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

 به گزارش خبرگزار ی بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ فرماندهی و جمعی از بسیجیان حوزه امام جواد علیه السلام سامان با خانواده شهید علیرضا یزدانی دیدار و از مقام والای اسوه های صبر و استقامت تجلیل کردند.

فرمانده  حوزه  مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام  سامان در دیدار با خانواده شهیدعلیرضا یزدانی گفت: خانواده شهدا مظهر اقتدار جمهوری اسلامی هستند و ما هر چه داریم مدیون این عزیزان هستیم.

وی افزود: شهدا و ایثارگران با مجاهدت و فداکاری خود در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی در صحنه حاضر شده و این انقلاب را به پیروزی رساندند،  از این رو گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و سرکشی از خانواده های آنان امری ضروری است.

فرمانده حوزه مقاومت امام جواد علیه السلام سامان خاطر نشان کرد:دیدار با خانواده معظم شهدا به ما جوانان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی روحیه مضاعف می دهد و قطعا این روحیه موجب موفقیت و سربلندی  و انجام بهتر کارها خواهد شد.

وی تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های مهم حوزه بسیج امام جواد علیه السلام  شهر سامان است که در طول سال و به صورت مستمر برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام  شهرستان سامان در پایان عنوان کرد: ایثارگران، شهدا و خانواده های معظم آنان سرمایه های اصلی نظام هستند، لذادیدار با خانواده شهدا یک وظیفه عمومی است.

ارسال نظرات