خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رئیس کمیته امداد کاشان خبر داد
رئیس کمیته امداد کاشان از راه اندازی هفت مرکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون شش هزار نفر از این مراکز بهره مند هستند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۴۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کاشان دارای هفت مرکز نیکوکاری است، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری یا امداد محله ها وظیفه دارند خیران و نیکوکاران محله را شناسایی، کمک های آنان را جمع آوری و درآمد حاصل شده را نیز به دست افراد نیازمند آن محله برسانند.

وی با بیان اینکه این مراکز تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان فعالیت می کنند، افزود: ما می توانیم ۱۷ مرکز نیکوکاری در کاشان به بهره برداری برسانیم که تاکنون هفت مرکز آن به بهره برداری رسیده است به نحوی که سه مرکز آن طی روزهای اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

شش هزار مددجو تحت حمایت مراکز نیکوکاری کاشان هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه هفت مرکز نیکوکاری کاشان حدود ۶ هزار مددجو را تحت پوشش قرار دادند، ابراز داشت: این تعداد فرد تحت پوشش شامل نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است که هر مرکز نیازمندان و مددجویان منطقه مربوط به خود را مدیریت می کند.

وی با بیان اینکه یکی از این مراکز نیکوکاری جدیی در شهر قمصر و دیگر مراکز نیکوکاری جدید التاسیس در مسجد باب الحوائج و مسجدالحسین کاشان به بهره برداری رسیده اند، گفت: تمامی این مراکز توسط خیران ایجاد و یا بخشی از مسجد است که به صورت کاملا مردمی اداره می شود و کمیته امداد تنها بر عملکرد آنها نظارت دارد.

جذب دو میلیارد تومان وام اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد کاشان

شیخ استرکی ضمن اشاره به اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی مددجویان ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه تاکنون دو میلیارد تومان اعتبار جذب و ۳۰ درصد آن محقق شده است به نحوی که متقاضیان به بانک های عامل معرفی و از وام های اشتغالزایی بهره مند می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها