خبرهای داغ:
تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال پیش روی است و روز به روز قوی تر و تاثیرگزار تر می شود و این از دلایلی است که موجب شده است که دشمنان، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۷۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج و تولیت مدرسه علمیه این شهرستان ،  در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: یکی از راه هایی که بخواهیم به مدارج بالای علمی و معنوی برسیم این است که باید زبان خود را کنترل کرده و از گفتن مطالب بیهوده پرهیز نماییم.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: شما طلاب علوم دینی باید برای افزایش بصیرت و معرفت نسبت به معارف قرآن و اهل بیت (ع) جدیت داشته باشند.

وی بیان کرد: تقویت فرهنگ مطالعه باید در بین طلاب حوزه های علمیه بیش از پیش افزایش پیدا نموده و باید قبل از حضور اساتید به کلاس درس مطالعه کافی داشته باشید.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: طلاب حوزه های علمیه باید ارتباط خود را با خداوند تقویت نموده و از نظر اخلاقی رشد کنند.

وی به تبعیت از ولایت در کشور به عنوان عامل هوشیاری در برابر تمام توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته تمام توان و قدرت خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفته اند و آخرین توطئه دشمنان نیز با مدیریت رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور در صحنه طی ۴۸ ساعت در کشور نقش برآب شد ولی آحاد ملت بدانند که شرارت ها همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال پیش روی است و روز به روز قوی تر و تاثیرگزار تر می شود و این از دلایلی است که موجب شده است که دشمنان، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها