دکتر علی نظری در افتتاحیه اردوهای علمی - جهادی بسیج اساتید لرستان، کارگروه‌های تخصصی علمی- جهادی بسیج اساتید لرستان را حلقه وصل دانشگاه و جامعه دانست.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۸۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه‌ی اردوهای علمی- جهادی سازمان بسیج اساتید استان لرستان، سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فلک الدین خرم آباد برگزار شد.
 
کارگروه‌های تخصصی علمی- جهادی بسیج اساتید؛ حلقه وصل دانشگاه و جامعه

 

دکتر علی نظری در این مراسم با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی مختلف افزود: این کارگروه‌ها به صورت یک بسته‌ی کامل خدماتی رایگان، در حوزه‌های پزشکی، حقوقی، عمران و شهرسازی، تربیت بدنی، مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی، مشاوره و روانشناسی، با اولویت خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه نشین، سازماندهی شده‌اند.

وی در ادامه این اردوهای علمی - جهادی را حلقه وصل دانشگاه و جامعه دانستند و با اشاره به آیات و روایات دینی، اهل علم رادر زمینه‌ی هدایت و خدمت به مردم مسوول و مورد مواخذه دانسته و بر عزم راسخ این سازمان در این راستا تاکید کرد.


در ادامه‌ی این مراسم، سرادر کشکولی فرمانده سپاه لرستان نیز رویکرد جدید سازمان بسیج اساتید را قابل تحسین دانست و بر حمایت از این روحیه جهادی و لزوم ترویج روحیه‌ی مطالبه‌گری در میان اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان تاکید کرد.


گفتنی است که این اردوها از حدود یک هفته پیش از مراسم رسمی افتتاحیه در حال برگزاری است و به سایر محلات حاشیه نشین خرم آباد نیز تعمیم خواهند یافت.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتیددانشگاه‌های استان لرستان 

ارسال نظرات