خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: لازمه بصیرت افزایی بسیجیان نیز ارتباط قوی با حوزه‌های علمیه و ائمه جماعات است که با روحیه خوبی که در شما وجود دارد این ارتباط روز به روز منسجم می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۸۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به همراه فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شاهین شهر دیدار کردند.

در ابتدای برنامه حجت الاسلام صادقی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام هاشمی به امامت جمعه شاهین شهر گفت: با روی کار آمدن جنابعالی و رویکرد انقلابی که از شما سراغ داریم و هم افزایی دستگاه‌های انقلابی شاهین شهر ان شاء الله بتوانیم جبهه انقلاب را در این شهر تقویت کنیم.

وی افزود: لازمه بصیرت افزایی بسیجیان نیز ارتباط قوی با حوزه‌های علمیه و ائمه جماعات است که با روحیه خوبی که در شما وجود دارد این ارتباط روز به روز منسجم می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر برپایی نماز جمعه با شکوه در شاهین شهر گفت: جمعیت نمازگزاران نماز جمعه در شاهین شهر در این مدت ۴ برابر شده است و به همین دلیل دشمنان حسادت نماز جمعه با شکوه را دارند.

وی افزود:نیرو‌های ولایتی و انقلابی علی رغم تبلیغات سوء دشمن در این شهر به صورت گسترده حضور دارند و نمونه بارز آن راهپیمایی باشکوه مردم شاهین شهر بر علیه اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت مردم بود که برای نخستین بار در استان اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: رویکرد دفتر امام جمعه در شاهین شهر به این صورت است که برای این شهر استراتژیک فرهنگی تدوین شود و اینکار همکاری بسیج و سپاه را می‌طلبد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار