خبرهای داغ:
دادستان قزوین گفت: در رابطه با حوادث، خانواده ها هر چه ممکن است مسافرت های غیرضروری را در این ایام کم کنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی سالجاری با حضور محمد قاسمی دادستان قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین، مدیریت بحران استان، هاشمی مدیرعامل امداد ونجات هلال احمر استان و مدیران دسنگاه های امدادی در مقر پلیس راه برگزار شد.

محمد قاسمی دادستان قزوین در این مراسم بیان کرد: اگر تلاش دستگاه های امدادی و اطلاع رسانی و رسانه ها و مشارکت آنها با یکدیگر نبود شاهد کاهش چشمگیر حوادث نبودیم.

وی افزود: وقوع تصادف تبعات اجتماعی زیادی دارد که اگر سرپرست خانواده ای در این تصادفات از بین برود خانواده را دچار مشکلات سختی خواهد کرد.

دادستان قزوین اظهار کرد: با اتمام یک طرح، طرح دیگری آغاز می شود و اگر حضور پلیس و دستگاه های امدادی نباشد، ایمنی در جاده ها وجود ندارد.

قاسمی عنوان کرد: دستگاه قضا بر اساس وظیفه ذاتی تلاش های زیادی در این چند ساله انجام داده که تشکیل کمیسیون پیشگیری ازسوانح جاده ای یکی از این برنامه ها است که به شکل فعال برگزار می شود و دارای مصوبات خوبی بوده است.

وی افزود: استان قزوین بعنوان شاهراه کشور است و دارای تردد زیادی است و معمولا مسیر مسافرت است و این ایمنی موجود باید افزایش یابد تا در کمال ایمنی و سلامت، خانواده ها سفر کنند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در رابطه با حوادث، خانواده ها هر چه ممکن است مسافرت های غیرضروری را در این ایام کم کنند. طرح زمستانه نشانگر این امر است که همه نهادها آمادگی مدیریت این ایام را دارند تا حادثه ای اتفاق نیفتد.

قاسمی ضمن تقدیر از پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس و امداد رسان خودرویی گفت: اقدامات خوبی انجام شده و باید با کنترل و پیشگیری حوادث از ایجاد بحران پیشگیری کنیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها