دیدار مسئولین آموزش و پرورش شاهرود با پیشکسوت فرهنگی+ تصاویر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و هیئت همراه با پیشکسوت آموزش و پرورش سیداحمد میرحسینی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۲۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همراه معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود به همراه همکاران اداره‌ای و مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود به دیدار نام ِآشنا و خاطره زنده و شفاف آموزش و پرورش شاهرود می‌رویم، دیدارمان نه عیادت است (که الحمدلله خوبند و سر و حال) و نه کهنه دیداری عقب افتاده که آن هم شکرخدا چندین بار در معیت مدیران کل؛ دیدار‌ها تازه شده است. در علت حضورمان "اشتیاق" و " شیفتگی" را بیشتر اثر گذار می‌دانم.
سید احمد میرحسینی معلمی است که با عمری ۱۰۱ ساله که خداوند متعال به او عنایت نموده است اکنون دُردانه و یگانه یادگار ارزشمندی است که در تاریخ آموزش و پرورش شاهرود می‌درخشد.
بی گمان او را بسیار می‌ستایم و حضور او را غنیمتی کمیاب بلکه نایاب می‌دانم؛ چرا که در زمانه‌ای که بسیاری از ما و بازنشستگان دور و نزدیک حافظه‌ای فعال و جمع بندی درخور توجه‌ای از سابقه کاری خود نداریم؛ باید بگویم انصافا او مردی خوش حافظه، خوش صحبت، مؤدب، مهمان نواز و از مهم‌تر اینکه دقیقا می‌داند چه می‌خواهی؟
بازهم در جملات بالا نتوانستم منظور اصلی ام را بیان کنم؛ یعنی باید بگویم او حقیقتاً «فرهنگی» است، «معلم» است، عاشق کارش بوده است، مردی بوده است که برای علم آموزی پیش قدم و خود الگویی وارسته، پرتلاش، دلسوز و مسلط به کار بوده است، برای همین ریاست منطقه بسطام که آن روز‌ها اداره آموزش و پرورش روستای قلعه نو خرقان بوده است و شهردار بسطام نیز شده است؛ او انسانی سالم و متعادل است، متعادل یعنی نه او را اهل سیاست یا بهتر بگویم سیاست زدگی‌های امروزی‌ها و دیروزی‌ها می‌یابی و نه اصلا حرص و جوش باند و دسته و حزب و این‌ها را می‌خورد؛ حتی با همه تدیّن و ایمانش جلوه سنگین مذهبی را هم در او نمی‌بینی، این نکته‌ها از نظر تاریخی برایم مهم است! بچه‌ها را دوست داشته و برایشان زحمت فراوان کشیده است؛ و چقدر عالی است که ذره‌ای از پول و مادیات صحبت نمی‌کند.
دل می‌دهی به اینکه عکس‌های قدیمی مدارس شاهرود را بیاورد و تو ببینی دانش آموزان مدرسه "ایرانشهر"، " آیین پناه "، شاپور غلامرضا (دکتر شریعتی) و ... را ببینی؛ و چقدر خوشحالم که روستایی نیست یعنی در تدوین و تولد آموزش و پرورش شهر شاهرود حاضر بوده است و خاطره گویی دلنشین است و نمونه کارهایش از قدیم را به خوبی نگاه داشته است و شما تعجب می‌کنید دفتری ۸۰ ساله به خط خوش او بیابید که در اصل لغت نامه‌ای دانش آموزی را برای کلاس تألیف کرده و انشاء و جملات نغز و ابیات مشهور دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار