خبرهای داغ:

فتنه آبان ماه ۹۸ مسبب اصلی آن بی تدبیری دولت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان گفت : خوب است نام شهرستان مسجدسلیمان را در گینس ثبت کنند شهرستانی که در چهار سال ونیم ۷ شهردار و در کمتر از دوسال ۵ فرماندار تغییر داده در نوع خود بی نظیراست
کد خبر: ۹۱۹۸۴۳۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان /جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان در جلسه پرسش و پاسخ و هم اندیشی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اسلامی این شهرستان که به مناسبت روز دانشجو به همت واحد بسیج دانشجویی روز سه شنبه این هفته در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزارشد ضمن گرامیداشت این  روز  اظهار کرد: به استناد فرموده امام خمینی (ره ) که بر سه بعد ورزش و تهذیب و علم جوانان تاکید داشتند دانشجوی موفق کسی است که در همه این بخش ها رشد پیشرفت داشته باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان قشر نخبه ؛ بیدار وهوشمند جامعه هستند و هیچ کس به اندازه مقام معظم رهبری به دانشجویان توجهی ندارد و میدان به این قشر نداده است حتی بارها مشاهده شده در جلسات چندین ساعته که با قشر دانشجو داشته دانشجو یان شدید ترین انتقادات را به ایشان می کنند ولی مقام معظم رهبری با سعه صدر به پرسش ها و ابهات ذهنی آن ها پاسخ می دهد.

رحیمی حسینی افزود : معاندین و دشمنان ما اعتراف می کنند که در اتاق فکر های خود نقشه ها و سناریو های متعددی را برای نابودی این کشور ترسیم و برنامه ریزی می کنند اما رهبر ایران با یک ساعت سخنرانی خود تمام این نقشه ها راخنثی می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از انتقادهای من به این دانشگاه این است که این دانشگاه را خنثی می بینم هیچ تحرک و نشستی درآن دیده نمی شود چرا هیچ طرح و برنامه ای از طرف شما تاکنون ارائه نشده است ؟؟شمادانشجویان به عنوان قشر روشنفکر آن هم از نوع انقلابی و ارزشی باید هیئت های اندیشه ورز و کرسی های آزاداندیشی در خصوص پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی کشور شهرستان و محلات حتی مشکلات موجود درسطح خوابگاه و دانشگاه تشکیل بدهید.
وی تصریح کرد: باید با به کار گیری فکر و خود بصیرت خود در همه موارد حتی چالش های روز کشور کرسی آزاد اندیشی برگزارشود چه اشکالی دارد که گفته شود دانشجویان دانشگاه آزاد مسجدسلیمان طرحی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ؛بیکاری ؛اشتغال ، ازدواج و عمران و مسائل دیگر ارائه داده است نباید این فکر برشماسیطره یابد که در نهایت این طرح کجاارائه خواهدشد؟؟ و این مسئله شما را از این اقدام نا امید کند نباید در این مسیر آرام بنشینید.
و نباید از آن دسته دانشجویانی باشید که فقط درس می خوانند و در دیکر زمینه ها منفعل هستند.
رحیمی حسینی اضافه کرد: ما در سپاه هیئت های اندیشه ورزی تشکیل دادیم که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند امسال نیز موفق شدیم حدود ۵ الی ۶ طرح تحویل رده های موفق خود ارائه دهیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود به فتنه های این چند سال اخیر اشاره کرد و عنوان کرد: در زمانی که مقام معظم رهبری رییس جمهور آن زمان بود با توجه به اینکه تحت فرمان و همفکر امام خمینی(ره) بودند و در مسیر ولایت حرکت می کردند خدمات در حد توان به کشور می رساندند مامشکلی نداشتیم حتی مردم نیز اتفاق نظر دارند در بسیاری از زمینه ها وضعیت بهتر بود چرا که همراهی رییس دولت با رهبر انقلاب به طور کامل وجود داشت.
رحیمی حسینی یادآور شد: بعد از آن دوران با روی کار آمدن روسای جمهور دیگر یک انشقاق و جدایی بین دولت ولایت فقیه به وجود آمد در بعضی جاها حتی عدم تبعیت از ولایت رخ داد و قابل ذکر است که فتنه های زیادی را در ادوار مختلف پشت سرگذاشتیم مثل فعالیت تجزیه طلبان در برخی از استان ها و یا فتنه های سال ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ نمونه بارز این مشکلات بود.

وی خاطر نشان کرد: ریشه بسیاری از این فتنه ها زیر سر بعضی از مسئولین و دولتمردان بود مانند همین فتنه آبان ماه ۹۸ که مسبب اصلی آن بی تدبیری دولت بود.
این مقام مسئول در این زمینه اضافه کرد: در حالی که بیشتر مردم کشور ما مشکلات معیشتی حاد دارند و چندین میلیون جوان بیکار داریم حتی دانشجویانی که دغدغه این را دارند که بعد از فارغ التحصیلی آینده شغلی آن ها چه می شود با وجود این مشکلات و گرفتاری ها که ذهن مردم را درگیر کرده است در یک شب اطلاع قبلی بنزین گران شد الان این مردم دو برابر درآمد خود باید هزینه سوخت پرداخت کنند .
وی تصریح کرد: دشمن از کوچکترین فرصت ها استفاده لازم را برای ضربه زدن به نظام و این کشور می برد حتی برای دی ماه سناریو از قبل تعیین شده برای براندازی ایران نوشتند و قرار بود نزدیک ایام فجر فتنه ۹۶ را بار دیگر تکرار کنند اما بی تدبیری دولت در اجرای این طرح در یک موقعیت و زمان نامناسب باعث شد که دشمن سناریو خود را در آبان ماه پیاده کند و این نکته را در نظر داشته باشید که دشمن برای ۲۹ استان سناریو در نظر داشت و افراد خود را برای اجرای آن شناسایی و آموزش داد.

رحیمی حسینی همچنین در خصوص ترک اعتراض آمیز جلسه شورای اداری این شهرستان در ارتباط با تودیع و معارفه فرماندار جدید اظهار کرد: خوب است نام شهرستان مسجدسلیمان را در گینس ثبت کنند شهرستانی که در چهار سال ونیم ۷ شهردار و در کمتر از دوسال ۵ فرماندار تغییر داده است در نوع خود بی نظیراست .
من به اعتراض به دولت و به خصوص شخص آقای استاندار نسبت به عدم ثبات مدیریتی که در این مجموعه هست و دردفاع از مظلومیت و محرومیت مردم مسجدسلیمان جلسه را ترک کردم.
وی افزود : فرماندار باید ثبات مدیریتی لازم را داشته باشد تا بایک امنیت خاطر سیطره لازم را در بدنه مدیریتی شهرستان داشته باشد و بتواند با ارتباط گیری قوی برنامه های خود را در همه ابعاد در شهرستان پیاده کند اما فرمانداری که این ثبات را نداشته باشد چگونه می تواند به وظایف خود عمل کند.
رحیمی حسینی مطرح کرد: در جلسات مختلف در بسیاری از زمینه ها و رسیدگی به مطالبات به حق مردم انتقاد و پیگیری کردیم سپاه در این خصوص آرام ننشسته است ودر حد وسع وتوانمان این مسائل پیگیری می کنیم و جاهایی که نیاز باشد برخورد می شود.

در ادامه این جلسه دانشجویان جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان ؛ مسئولین و اساتید دانشگاه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزارشد و مسائلی همچون پیگیری استخدامی های بومی شرکت ها و ادارات شهرستان رفع معضلات بیکاری جوانان شهرستان ؛ طرح های اشتغال زایی سپاه و بنیاد برکت ؛ مشکلات و معضلات موجود خوابگاه های دانشجویان و تشکیل جلسه با مسئولین برای برای رفع مشکلات دانشجویان ؛ درخواست و پیگیری جهت راه اندازی گروه جهادی و سازندگی به همت واحد بسیج دانشجویی این دانشگاه جهت رفع مشکلات دانشگاه و محلات شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
همچنین در خصوص علل و عوامل گرانی بنزین و بررسی نظر مقام معظم رهبری و مسئولین در این زمینه نیز پرسش و پاسخ هایی ارائه شد و دانشجویان و اساتید خواستار انتقال مشکلات بوجود آمده در این شهرستان به مقامات بالا شدند.
در خاتمه نیز برخی اساتید و اعضای هیئت علمی پیشنهاد تدریس و همکاری در زمینه های علمی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دادند که فرماندهی سپاه پاسداران این شهرستان آمادگی خود رابرای همکاری مشترک جهت برپایی کلاس های علمی ویژه دانش اموزان بی بضاعت و اقشارمختلف دیگر را اعلام کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار