خبرهای داغ:
در راستای ترویج فرهنگ تبلیغاتی و تحقق اسلام ناب به همین منظور همایش هم افزایی جبهه فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه ، فرمانده ناحیه و جمعی از هیات های مذهبی، مداحان وروحانیون و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه و با تلاش رئیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۳۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در حاشیه همایش مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی زاده از اهداف و ایجاد انگیز در راستای برنامه های تبلیغی اظهار داشت : برای ترویج اسلام ناب نباید غافل از فضای مجازی شد و بهترین فرصت در همین فضا مجازی است که می تواند کارهای تاثیر گذاری در اعتلای دین اسلام انجام داد .
 
 
وی افزود: پیامبر اسلام ۱۳سال مردم را به اسلام ناب دعوت نمود و با مقاومت پیامبر(ص)و پیروان حضرت اسلام ناب در سراسر مکه معرفی شد و بهترین راه رستگاری عمل نمودند به اسلام ناب است.
 
 
وی بابیان تبیین گام دوم انقلاب در جامعه گفت: بهترین استفاده را در فضای مجازی برای تبیین گام دوم انقلاب و معرفی منویات مقام معظم رهبری را با تبلیغات مناسب برای آگاهی مردم جامعه بکارگیری نمود. 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین نبی زاده مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد : فضای مناسبی هندیجان در کاهای تبلیغاتی برای برنامه های مذهبی دارد و هندیجان یکی از شهرهای با تمدن است که مردمانی خوب و ولایی دارد. 
 
 
وی بااشاره به فعالیت هیات های مذهبی در هندیجان بیان کرد : ۳۴هیات مذهبی شهرستان هندیجان دارد که طبق گزارشات ۲۴تای آن ثبت سامانه اداره تبلیغات اسلامی هندیجان هست که مابقی آن در حال پیگیری ثبت نامی است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها