فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در اجلاس هیئت­ های اندیشه ­ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مجتمع رفاهی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بسیج کارگران و کارخانجات تجلی­ گاه کار و تلاش همراه با روحیه جهادی و بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۸۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: امام خمینی (ره) بر اساس دوراندیشی ­ای که داشتند فرمان تشکیل بسیج را پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت ادامه حیات انقلاب در عرصه­ های مختلف صادر کردند که این فرمان ایشان برگرفته از آیات قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم (ص) است.

بسیج کارگران تجلی ­گاه کار همراه با روحیه جهادی است

وی افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور یکی از قشرهای بسیج است که خوشبختانه از بدو تأسیس تاکنون توانسته است رسالت خود را در ابعاد مختلف در جامعه به منصه ظهور گذاشته و دارای کارنامه درخشانی در عرصه اقتصادی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قشر بسیج کارگران و کارخانجات نماد تلاش صادقانه بسیجیان قهرمان در تخصص کارگری و کارخانجات و تجلی­ گاه کار و تلاش همراه با روحیه جهادی و بسیجی است.

بسیج کارگران تجلی ­گاه کار همراه با روحیه جهادی است

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام تأکید کرد: مسائل اقتصادی که عمده آن در کارخانجات و توسط کارگران رقم می­ خورد از راهبردی ­ترین عرصه­ های پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی بعد از مؤلفه امنیت قرار دارد که خوشبختانه برادران ما در فضای کارگری و کارخانجات در مقابله با تحریم ­ها و جو اقتصادی کشور توانسته ­اند انقلاب دیگر رقم بزنند.

سردار رزمجو اذعان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در موضوع مسائل نظامی عقب ­نشینی کرده­ اند چرا که به خوبی دریافته­ اند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرزها آمادگی­ های کاملی برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند به همین علت الان مدتی است که از محور مسائل اقتصادی و معیشتی به تهدید ما می ­پردازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در دفعات متعدد و به اشکال مختلف، کشور ما را تحریم کرده ­اند و تقریباً تحریمی وجود ندارد که در این زمینه اعمال نکرده باشند اما قشر کارگران و کارخانجات ما با مدیریت و استراتژی رفع تحریم­ ها توانسته ­اند نقش بسزایی در مبارزه با تحریم ­ها داشته باشند.

بوشهر سابقه مبارزه مستقیم با استعمار و استکبار دارد

فرمانده سپاه استان بوشهر در بخش دوم سخنان خود به معرفی استان بوشهر پرداخت و گفت: بوشهر دارای مراکز اقتصادی بزرگ مانند تأسیسات پارس جنوبی در عسلویه، نفت خارگ، نیروگاه اتمی، پتروشیمی ­ها و ... است و سابقه مبارزه مستقیم هم با استعمار و هم با استکبار دارد.

وی افزود: شهید رئیسعلی دلواری و هم ­رزمانش سابقه مبارزه مستقیم با استعمار انگلستان را در این سرزمین به یادگار گذاشته و رزمندگان نیروی دریایی سپاه نیز در دفعات متعدد با آمریکا به عنوان استکبار جهانی درگیری مستقیم داشته­ اند که آخرین آن دستگیری تفنگداران آمریکایی در حوالی جزیره فارسی در سال 1394 می ­باشد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تأکید کرد: هیچ قدرتی در دنیا تاکنون پیدا نشده است که بتواند آمریکایی­ ها را به زانو در بیاورد اما در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال 1394 در استان بوشهر، این تفنگداران در مقابل مردان بوشهر زانو زدند.

سردار علی رزمجو در پایان خطاب به قشر کارگر گفت: همه قشرهای جامعه مدیون قشر کارگری هستند چرا که  توانسته اند تهدیدات را تبدیل به فرصت و پیشرفت مناسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها