رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی برای دانش آموزان شهرستان نظرآباد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی جهت دانش آموزان شهرستان نظرآباد به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۴۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور دندانپزشکان، خدمات دندانپزشکی و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دهان و دندان و ویزیت و معالجه رایگان دندانپزشکی توسط دندانپزشکان حاضر در برنامه به دانش آموزان شهرستان نظرآباد ارائه شد.

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی جهت دانش آموزان شهرستان نظرآباد

وی گفت : با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد توانستیم، نزدیک به ۶۰۰ نفر از دانش آموزان این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان دندانپزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم درخصوص بیماری دهان و دندان به این عزیزان داده شد.

برگزاری ویزیت رایگان دندانپزشکی جهت دانش آموزان شهرستان نظرآباد

وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های دهان و دندان به مراجعه کنندگان داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در پایان خاطر نشان کرد : از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار