خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در گفتگو با «بسیج»:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به معنای واقعی کلمه اسوه اقتدار و ایستادگی هستند.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۸۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌ قلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: فیلم‌سازان به دلیل اینکه تجربه حضور در جبهه را ندارند واقعیت‌ها را به خوبی منعکس نمی‌کنند.

تمام صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از شهدا بوده اگر امروزه قاسم سلیمانی و امثال او مورد غصب آمریکا قرار گرفته، دلیلش این است که او و امثال او هیمنه آمریکا را شکسته‌اند و وی جبهه پایداری را با تدابیر رهبری تشکیل داده است.

وی با اشاره به خاطراتی از عملیات والفجر ۸ افزود: بعد از این عملیات، مقرر شد برای نشان دادن اراده و روحیه خود به دشمن یک مسابقه فوتبال در جبهه برگزار شود، برای همین منظور به همه لشکرها یک تیم فوتبال برای شرکت در این رقابت‌ها درخواست داده شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین از تیم‌های حرفه‌ای فوتبال کشور هم برای برگزاری این مسابقه در فاو دعوت به عمل آمد، اما هیچ تیمی به جز پیام تهران حاضر به مسابقه با رزمندگان نشد.

 وی تصریح کرد: اولین مسابقه بین تیم پیام و لشکر عاشورا بود که این مسابقه ۲۱ دقیقه طول کشید و با هر توپی که در میدان حرکت می‌کرد یک توپ خمپاره‌ای هم از سوی دشمن به زمین می‌افتاد که در نهایت به دلیل توپ‌باران شدید دشمن، مسابقه تعطیل شد اما همین مسابقات روحیه و عزم رزمندگان را به دشمن نشان داد.

 حجت‌الاسلام سرایی بیان کرد: در جنگ تحمیلی دشمن از کشورهای مختلفی کمک دریافت می‌کرد و وجود بیش از ۶۰ هزار جانباز شیمیایی در کشور عدد خیلی بزرگی است که نشان از مظلومیت رزمندگان و مردم ایران در این جنگ تحمیلی دارد.

 وی تصریح کرد: باید در خاکریزها بود تا خاکریز را شناخت برای همین است که وقتی فیلمسازی در مورد جبهه فیلم می‌سازد نمی‌تواند حال و هوای جبهه را منتقل و واقعیت‌ها را درست بازگویی کند، و گر نه محال بود مانند این فیلم‌ها تنها با یک الله‌اکبر گفتن خط را شکست، بلکه بچه‌ها با تلاش و جنگیدن خط‌‌شکنی می‌کردند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات