اجرای طرح تشویقی با هدف حمایت از پایان نامه های کاربردی

برای اولین بار درکشور طرحی با هدف حمایت از پایان نامه های کاربردی در استان یزد اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: در راستای رویکرد جدید بسیج دانشجویی و توجه به اهمیت حل مسائل و مشکلات کشور با تکیه بر ظرفیت نخبگان، بسیج دانشجویی استان یزد اقدام به برگزاری طرح تشویقی حمایت از پروپوزال های کاربردی کرده است.

محمدرضا محمودی اضافه کرد: طبق آمار کمتر از ۱۰ درصد پایان نامه های ما کاربردی است و در واقع مابقی پایان نامه ها در راستای حل مسائل کشور استفاده نمی‌شود. لذا برای تشویق دانشجویان و اساتید این طرحی برای حمایت از پایان نامه های کاربردی و درنتیجه فرهنگ‌سازی در این زمینه در حال اجراست.

وی اعلام کرد: بر همین اساس پروپوزال ها در تمامی رشته ها و بدون محدودیت جمع آوری و داوری شده و طبق نظرات داوران از آنها مبلغ ۴ میلیون ریال حمایت مالی خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: همچنین با رایزنی های انجام شده افراد برای همکاری به مراکز پژوهشی و تحقیقاتی مختلف اعم از دفتر تحقیقات نیروی انتظامی، پلیس فتا، بسیج علمی و پژوهشی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق برای کسانی که پایان‌نامه‌هایشان بیشترین ارتباط را با پروپوزال داشته و کاربردی باشد مشوق های مضاعفی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: این اتفاق برای اولین بار در کشور انجام می‌شود و امیدواریم که استقبال خوبی از طرف دانشجویان را شاهد باشیم و اجرای این طرح سرآغازی برای توجه دانشگاهیان به کاربرد پایان نامه ها شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار