نشست تخصصی مجمع بسیجیان گیلان به‌‌منظور بررسی اهداف و وظایف گروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۰۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست تخصصی رؤسا و گروه‌های مجامع شهرستانی بسیج گیلان صبح امروز با حضور مسئولان و بسیجیان  و به‌منظور بررسی اهداف و وظایف گروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان در دانشکده پرستاری رشت برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه گروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان در سال 97 بر اساس نیازهای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب شکل گرفت اظهار داشت: حرکت مجمع بسیجیان در مسیر حفظ انقلاب است و رهبر معظم انقلاب نیز بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و خلاق را در تشکیل تمدن بزرگ اسلامی موثر داستند.

سرهنگ پاسدار کیا عاشوری با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در طول چهل سال انقلاب خاطرنشان کرد: بسیجیان در طول این سال‌ها با نقش‌‌آفرینی در عرصه‌های مختلف در واقع میزان پای‌بندی خود برای حفظ آرمان‌های را به خوبی نشان دادند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با استفاده از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات جامعه بیان داشت: بهره‌گیری از نخبگان و بسیجیان جامعه برای حل مشکلات از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است چون این دغدغه در بسیج وجود دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج دارای شاخصه دفاعی و صیانت از انقلاب است اظهار داشت: بسیج دارای قدرتی است که می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

رمضانعلی طالبی با اشاره به لزوم استفاده از قدرت بسیج برای حل مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید داشتند که اگر از قوت و ظرفیت بسیج برای اقتصاد استفاده شود در واقع اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

وی انتخابات مجلس را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: امروز موضوع انتخابات مجلس و مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد و بایستی برای عبور از سختی‌ها و هجمه‌های ایجاد شده توسط دشمن از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات