فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت: کار نظارت بر بازار با دقت بالا انجام می شود و به خصوص قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم زیر ذره بین بازرسان است.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۱۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده سپاه شهرستان سیرجان اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان درراه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

سرهنگ باقری گفت: امروز بسیجیان هستند که با عزمی راسخ، دراوج بصیرت ژرف و شناخت عمیق مبانی و احکام اسلامی به شکلی آگاهانه در راستای مرتفع کردن نیازهای روز جامعه، قدم هایی محکم و استوار برمی دارند.

وی افزود: گشت مشترک بین اصناف،صنعت معدن تجارت و بسیج اصناف،به منظور نظارت بر واحد های صنفی و برخور با افراد متخلف در سطح شهرستان راه اندازی شده است.

سرهنگ باقری در پایان گفت: کار نظارت بر بازار با دقت بالا انجام می شود و به خصوص قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم زیر ذره بین بازرسان است.

علی آباد ی مسئول بسیج اصناف شهرستان سیرجان در خصوص راه اندازی گشته های نظارتی بر واحد های صنفی گفت: گشت های نظارتی بر واحد های صنفی از بسیجیان بسیج اصناف بازرسان صنعت معدن تجارت و بازرسان اتاق اصناف تشکیل شده است که از هفته گذشته فعالیت خود را در سطح شهرستان آغاز کرده است.

وی اذعان داشت: گشت های نظارتی بر اساس مصوبه تنظیم بازار شهرستان مکلف شده اند طی دوروز در هفته از واحدهای صنفی در سطح شهرستان سیرجان به منظور کنترل بازار سرکشی کنند.

مهدی علی آبادی افزود: این گشت های نظارتی با هرگونه کم فروشی، گران فروشی، عدم درج اتیکت با واحد صنفی متخلف به صورت قانونی برخورد می کنند.

ارسال نظرات