نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین ویژگی نماینده انقلابی این است که مصالح کشور را مد نظر قرار دهد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۲۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
حجت الاسلام علی اصغر باغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه مردم برای انتخابات پیش رو باید به ویژگی‌های یک نماینده انقلابی توجه داشته باشند اظهارداشت: مهم‌ترین ویژگی یک نماینده در امر قانون گذاری توجه به مصالح کشور و ایجاد زمینه‌های پیشرفت درعرصه‌های داخلی و بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه حرکات و سکنات یک نماینده در مجلس شورای اسلامی علاوه بر رفتار سیاسی بایستی مورد توجه باشد ادامه داد: نماینده تراز انقلاب اسلامی باید از همه لحاظ خود را با شرایط یک مجلس اسلامی هماهنگ کند چرا که تمام این رفتاری که از وی سر میزند با شأن مجلس اسلامی تطبیق داده می‌شود.

حجت الاسلام باغانی درادامه با تاکید بر اینکه کشور عزیز اسلامی ایران به بهای خون هزاران شهید تا اینجا استوار و پا برجا مانده و در برابر تمام زور گویی‌ها ایستادگی کرده است تصریح کرد: نمایندگان باید قدر این کشور را دانسته و هیچ گاه با اقداماتی که در مجلس انجام می‌دهند وبه واسطه تصویب قوانین و رای‌های مثبت و منفی به طرح‌ها به کشور خیانت نکنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی دیگر از شاخص‌های مهم برای نمایندگان مجلس استفاده صحیح از بیت المال است افزود: نمایندگان به واسطه اختیاراتی که در دست دارند باید توجه بیشتری بر حفظ بیت المال و استفاده از حقوق عامه مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: بنده در طول دو دوره نمایندگی خود در دوره اول و چهارم مجلس بر حفظ حقوق بیت المال توجه ویژه داشته و هیچ گاه از شرایط موجود به نفع خود و خانواده ام استفاده‌ای نکردم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها