ضرورت اجرای جهاد علمی در مدارس و دانشگاه ها

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به ضرورت جهاد علمی در مدارس و دانشگاه ها گفت: تربیت و پرورش جوان مومن تراز انقلاب اسلامی از اهداف دنبال شده در مدارس راهیان کوثر است.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۳۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزرای بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در حاشیه سرکشی از مدارس راهیان کوثر با اشاره به نقش مهم جوانان در گام دوم انقلاب اظهار داشت: امروز با وجود دانش آموزان و دانشجویان مستعد و توانمندی که داریم شروع جهادی علمی در دانشگاه ها و مدارس ضروری است.

وی افزود: دشمن از تربیت جوان انقلابی هراس دارد و این ترس را با ترور دانشمندان هسته ای نشان داده است؛ آن ها می دانند در پس وابستگی علمی وابستگی سیاسی و اقتصادی وجود دارد.

فرمانده سپاه خرم آباد عنوان کرد: غربیان مردم و کشور ما را با عناوین مختلف و در زمینه های گوناگون تحریم کرده اند ، بخشی از این تحریم ها به واسطه دستیابی به فناوری هسته ای و راه اندازی این صنعت توسط جوانان انقلابی کشور بوده است چراکه پیش رفت و استقلال علمی فرزندان ما برایشان خوشایند نیست.

وی با اشاره به راه اندازی مدارس راهیان کوثر خرم آباد در دو سطح راهنمایی و ابتدایی دختران و پسران تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخلق به اخلاق اسلامی، شجاع، جهادگر، خلاق و مبتکر، خودباور، قانون مدار، مسئولیت پذیر و برخوردار از باور دینی و در یک کلام پرورش جوان مومن تراز انقلاب اسلامی از اهداف دنبال شده در این مدارس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار