امام جمعه موقت شاهرود با تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است و معتقد هستیم که نتیجه علوم حوزه و دانشگاه برای جامعه می‌بایست مفید و رفع کننده موانع و مشکلات باشد.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۰۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در حل مشکلات/اقتصاد و استقلال کشور در گرو علومبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلی مدرسه قلعه، یا تاکید بر وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اقتصاد و استقلال کشور درگرو تعالی علوم است.
وی با بیان اینکه امروز علوم باید منتج به نتیجه مثمر ثمر و البته کاربردی باشند، افزود: ما معتقد هستیم که نتیجه علوم حوزه و دانشگاه برای جامعه می‌بایست مفید و رفع کننده موانع و مشکلات باشد.
امام جمعه موقت شاهرود با تأکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه برای رشد و بالندگی جامعه ضرورت دارد، گفت: برخلاف نظر برخی معاندان وحدت حوزوی‌ها و دانشگاهیان ضروری است چراکه این دو قشر مکمل هم هستند و نه خنثی‌کننده یکدیگر.
وی ضمن بیان اینکه استکبار اجازه تعالی به کشورهای آزاده دنیا ازجمله ایران را نمی‌دهد و سال‌ها به عداوت خود در این زمینه پافشاری دارد، بیان کرد: استکبار گران از این می‌ترسند که کشورهای آزاده دنیا بتوانند روزی روی پای خود بایستند و این تهدیدی برایشان است.
وی بابیان اینکه استکبار گران برای عقب نگه‌داشتن کشورهای آزاده دنیا چون ایران از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند، افزود: باوجود تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، توان داخلی و تکیه‌بر جوانان همواره توانسته زمینه پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کند.
امام جمعه موقت شاهرود به انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: امروز بر رای دهندگان وظیفه و رسالت است که به بهترین فرد رای دهند چرا که در قبال این نظر همگی ما مسئول خواهیم بود همچنین نامزد ها نیز باید اخلاق و تقوای الهی را فراموش نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها