خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه با اشاره به ثبت نام ۵۹ داوطلب در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر و تعدد کاندیداها در این حوزه گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس به منافع منطقه توجه کرده و صلاح مردم و منطقه را در نظر بگیرند.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۴۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: تخریب، توهین از سوی طرفداران و خود کاندیداها کار شایسته ای نیست و باید همه با توجه به قانون و شرایط موجود رفتار کنند.

وی افزود: نتیجه تعدد کاندیداها و احساس تکلیف آن ها بر همه مشخص است و مردم باید در انتخاب خود دقت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اینکه انتخاب فرد اصلح باید از دغدغه های جامعه ما باشد، خاطرنشان کرد: مردم بدانند و آگاه باشند که در انتخابات پیش رو باید نهایت دقت را داشته باشند چرا که تنها با انتخاب فرد اصلح است که می توان مشکلات را از جامعه ریشه کن کرد.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه در هر حرکتی که در طول تاریخ انجام شده تلاش های یک عالم قابل توجه است، افزود: در طول تاریخ مردم با راهنمایی های عالم و آگاه به زمانه مشکلات مختلف را مدیریت کرده اند و امروز نیز شاهد هستیم که اسلام در تمامی جوامع شناسانده و گسترش پیدا کرده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهار کرد: مردم باید همواره در تمامی کارها و شرایط پشتیبان ولایت فقیه بوده و از آن پیروی کنند.

ارسال نظرات