به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :کارگروهی تیم مدرسه دکتر حسابی زرند از مدارس طرح شهید بهنام محمدی و اجرای برج کاغذی توسط دانش آموزان این آموزشگاه درمسجد امام رضا (علیه السلام) زرند برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۴۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
توسط دانش آموزان آموزشگاه دکتر حسابی زرند

برج کاغذی با استفاده از روزنامه‌های باطله در زرند ساخته شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:کارگروهی درمسجد توسط تیم مدرسه دکتر حسابی زرند از مدارس طرح شهید بهنام محمدی و اجرای برج کاغذی توسط دانش آموزان این آموزشگاه درمسجد امام رضا (علیه السلام) زرند برگزار گردید.

ستوان دوم پاسدارعلی رضا سعیدی فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه زرند در این بازدید گفت: امروز کارگروهی دانش آموزان برای به اجرا گذاشتن مهارت‌های درسی فیزیک، رباتیک و مطالعات اجتماعی در قالب یک مسابقه دوستانه با استفاده از روزنامه باطله برای ساخت برج‌های روزنامه‌ای در مسجد به گونه آغاز شد که دانش آموزان به تیم‌های ۵ نفره تقسیم شدن و به هر تیم به مقدار یک اندازه روزنامه باطله داده شد و دانش آموزان باید فقط با استفاده از روزنامه باید برج‌های کاغذی می‌خواستند و بلند‌ترین برج برنده این میدان می‌شد. در این مسابقه هیج مواد اولیه وجود نداشت و فقط روزنامه مصالح در اختیار دانش آموزان بود.

وی هدف از برگزاری این برنامه را در مسجد ارتباط بیشتر معنوی بیشتر دانش آموزان را عنوان نمود وافزود: طرح شهید بهنام محمدی ویژه مدارس همجوار مساجد با هدف تقویت باور‌های دینی این طرح با مشارکت کانون‌های مساجد و همچنین فعالیت‌های عام المنفعه انجام می‌شود. برگزار می‌شود. چرا که طرح شهید بهنام محمودی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است.

فرمانده بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این مسجدرا برگزاری مهارت تیراندازی دانش آموزان، برگزاری زیارت عاشورا وبرپایی نشست حلقه تربیتی صالحین با حضور مربی طرح شهید بهنام محمدی واقامه نماز جماعت عنوان نمود.
 
ارسال نظرات