خبرگزاری بسیج: سردار سرلشگر سلامی در بازدید از غرفه های کارآفرینی روستای قمصر، از توابع بخش کهریزک؛ خدمت به مردم محروم را یک وظیفه دینی اسلامی و انقلابی دانست و گفت : تا می توانید به مردم محروم خدمت کنید که هم خیر دنیا در آن است و هم خیر آخرت . خدمت به مردم برای همه ما وظیفه است.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

  

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر؛ احمدوند رییس شورای اسلامی قمصر در حاشیه این بازدید این مرکز کارآفرینی را از مراکز فعال و پویایی دانست که با هدف اشتغالزایی برای روستاییان تاسیس شده است و الحمدالله با استقبال مردم نیز همراه بوده است .

اسماعیل آقاخانی دهیار روستای قمصر نیز در سخنانی با تقدیر از سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) گفت : با مشارکت خوب برادران بسیج سازندگی ناحیه حضرت روح الله (ره) و پشتیبانی شایسته شورای  اسلامی روستای قمصر این مرکز کارآفرینی در زمینی به مساحت 360 متر مربع برای بیش از 70 خانوار روستایی اشتغالزایی کرده است که  پیش بینی می کنیم این تعداد با توسعه خدمات در این مرکز افزایش پیدا کند . قطعا در سایه برنامه ریزی صحیح می توانیم شاهد تاثیر گذاری این مرکز در اقتصاد روستا نیز باشیم که مستلزم اجرای طرح های پویای اقتصادی است .

در این مراسم خانم احمدوند یکی از بانوان کارافرین روستای قمصر با اهدای تصویر نقاشی شده سردار سرلشگر  سلامی به نمایندگی از  بانوان روستایی قمصر از مقام این پاسدار ارزشمند تقدیر کرد.

 دراین بازدید سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) ، سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) توکلی فرماندار ری، بخشدار کهریزک رییس و اعضای شورای اسلامی بخش کهریزک ،رییس و اعضای شورای اسلامی قمصر و دهیار این روستا و بسیاری از مسولین دیگر حضور داشتند.

ارسال نظرات