خبرگزاری بسیج: امام جمعه فشافویه گفت: نبود امکانات حمل و نقل در بخش فشافویه بیش از پیش احساس می شود و در حال حاضر قشر ضعیف بخش فشافویه برای دسترسی به ادارات شهرستان نیاز به حمل و نقل عمومی دارد.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۶۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه فشافویه،  حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی  امام جمعه فشافویه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از   فرماندار   شهرستان ری  در خصوص پیگیری مشکلات و معضلات شهرستان اظهار داشت: نگاه استکباری و تربیت شده مکتب استکبار همواره به دنبال اثبات بزرگی و استعمار است و در حال حاضر مسئولین می بایست به دنبال حل معضل پسماند باشند و نه اینکه معضلات را به بهش دیگری منتقل نمایند. لذا ما خواستار پیگیری انتقال مسایل زیست محیطی در بخش فشافویه هستیم و در صورتی که تدابیر اندیشیده شده و ملزم به تبعیت از آن هستیم می بایست منافعی نیز برای مردم در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به افزایش نرخ سوخت افزود: نبود امکانات حمل و نقلی در بخش فشافویه بیش از پیش احساس می شود و در حال حاضر قشر ضعیف بخش فشافویه برای دسترسی به ادارات شهرستان نیاز به حمل و نقل عمومی داریم و از شهرداری تهران خواستار برقراری  اتوبوس شرکت واحد هستیم.

 حجت  درگاهی  با گرامیداشت هفته پژوهش بیان کرد: پژوهش اصل و رکن هر حرکت و فعالیتی است و تمامی کارها باید با معرفت، شناخت، پژوهش صورت گیرد

پژوهشگری یکی از ارکان مهم حرکت ها و انقلاب ها است و ما باید برای حرکت خود پژوهشگر هایی را تربیت کنیم.

وی در بش دیگری از سخنان خود با اشاره به زندانی شدن شیخ زکزاکی در نیجریه تصریح کرد: حمایت مردم ایران و شیعیان از شیخ زکزاکی به واسطه تربیت شیعیان انقلابی جهادی و اهل مبارزه ضروریست و  با توجه به اینکه شیخ زکاکی در حال حاضر در زندان نیجریه به سر می برد از مجامع عمومی میخواهیم که اسباب آزادی او را فراهم نمایند.

 

ارسال نظرات