فرمانده بسیج عشایری اردبیل گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای به نقش جوانان و نوجوانان شده است.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۷۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده در بازدید از حلقات صالحین بخش بران اظهار داشت: محور مهم و اساسی گام دوم انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان هستند و در بحث تحقق گام دوم انقلاب اسلامی جوانان نقش ویژه و بسرایی ایفا می‌کنند. وی با اشاره به محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان با روحیه مضاعف برای ساختن جامعه‌ای انقلابی و اسلامی به این محورها ورود می‌کنند.

حسین‌زاده با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی در حلقات صالحین تبیین ‌می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای به نقش جوانان و نوجوانان شده است گام دوم انقلاب اسلامی در حلقات صالحین تبیین ‌می‌شود. فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل با تاکید بر تربیت جوانان انقلابی و ارزشی بیان کرد: در بحث اخلاق و معنویت که به عنوان یکی از محورهای اصلی گام دوم انقلاب اسلامی مطرح است با اجرای طرح شجره طیبه صالحین و طرح شهید بهنام محمدی در تلاش هستیم جوانان انقلابی و ارزشی تربیت کنیم.

حسین زاده تمدن‌سازی را از مهم‌ترین و بارزترین رسالت‌ جوانان و نوجوانان انقلابی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور تمدن اسلامی است که تمدن‌سازی نیز از شاخص‌ترین رسالت‌ها و نقش‌های جوانان و نوجوانان انقلابی به شمارمی‌رود.

ارسال نظرات